Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την οργάνωση, την παρακολούθηση της διανομής των προϊόντων, τον έλεγχο των αποθεμάτων, τον στρατηγικό σχεδιασμό, την διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού, την επίβλεψη των μεταφορών με στόχο τη συνεχή βελτίωση της παραγωγικότητας και των δεικτών της εξυπηρέτησης της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση και οργάνωση της αποθήκης
- Συντονισμό και επίβλεψη ροής λοιπών εργασιών ( επιστροφών , φορτώσεων , δρομολογίων , μεταφορών αποθέματος και λοιπών εργασιών αποθήκης βάσει προτεραιότητας )
- Προετοιμασία παραγγελιών και συντονισμό δρομολογίων
- Έλεγχο διαδικασίας φόρτωσης
- Διενέργεια απογραφών και ελέγχου αποθεμάτων
- Έλεγχος παραλαβών αγορών
- Αποφασιστικότητα στην επίλυση προβλημάτων
- Έλεγχο εξοπλισμού
Απαραίτητα Προσόντα:
- Απαραίτητη προϋπηρεσία 3 ετών σε περιβάλλον αποθήκης
- Ικανότητα διεκπεραίωσης εργασιών υπό πίεση
- Ικανότητα διοίκησης και παρακίνησης προσωπικού
- Ομαδικό πνεύμα , εργατικότητα
- Υπευθυνότητα και συνέπεια
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων
- Πλήρης ασφάλιση
- Εταιρικό τηλέφωνο
- 6 ήμερη απασχόληση για το καλοκαιρινό 6μηνο (01.04-30.09)
Επικοινωνία: 2510 620400 και αποστολή βιογραφικών στο kavala@argiriousa.gr.