• 19 Μαΐου 2024,

Επιστολή εκπαιδευτικών στους γονείς

 Επιστολή εκπαιδευτικών στους γονείς

Σε συνεννόηση με την Αθήνα, με την Διδασκαλική Ομοσπονδία και με την ΑΔΕΔΥ, οι εκπαιδευτικοί του Νομού Καβάλας περιμένουν νεότερα για καινούριες απεργίες, για καινούριες συνδικαλιστικές δράσεις, τώρα που τα νέα μέτρα των περικοπών πλησιάζουν.

Ο πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Καβάλας Απόστολος Μουμτζάκης, είπε στους δημοσιογράφους ότι θα είναι προτιμότερο οι επόμενες απεργίες να μην είναι μόνο των εκπαιδευτικών, αλλά όλων των δημόσιων υπαλλήλων, όλων των εργαζόμενων.

Με την ευκαιρία της νέας σχολικής χρονιάς, ο σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Καβάλας, μοίρασε στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών των δημοτικών σχολείων, την ακόλουθη επιστολή:

 

«Αγαπητοί γονείς, εμείς οι εκπαιδευτικοί των παιδιών σας θέλουμε μέσα απ΄αυτή την επιστολή να μοιραστούμε μ΄ εσάς τις αγωνίες και τις σκέψεις μας για τη Δημόσια Εκπαίδευση και το μέλλον των παιδιών μας.

Είναι σε όλους μας φανερό ότι φέτος βιώνουμε μία πολύ δύσκολη χρονιά. Το σημερινό σχολείο βρίσκεται μακριά απ΄ αυτό, που ονειρευόμαστε κι εμείς κι εσείς. Τα ερωτήματα, που βασανίζουν εσάς αλλά κι εμάς για την ποιότητα και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, δε βρίσκουν απάντηση, γιατί παραμένουν οι αιτίες που τα προκαλούν.

Μαζί αγωνιούμε όταν:

-Το παιδί μας, γυρίζει εξουθενωμένο από το σχολείο και πρέπει να ξεκινήσει, αμέσως μετά, ένα μαραθώνιο εξωσχολικών δραστηριοτήτων.

-Πολλά σχολεία, εξακολουθούν να λειτουργούν σε ακατάλληλα σχολικά κτίρια, με έλλειψη σύγχρονης υλικοτεχνικής υποδομής.

-Το νηπιαγωγείο, συνεχίζει να είναι το αποπαίδι της γενικής εκπαίδευσης. Τα παιδιά μας μένουν εκτός του δημόσιου νηπιαγωγείου. Η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή παραμένει γράμμα κενό περιεχομένου.

-Η συνεχόμενη μετακύληση των ευθυνών της πολιτείας, μας αναγκάζει να βάζουμε όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για τη στήριξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των παιδιών μας.

-Οι συγχωνεύσεις σχολείων και οι συμπτύξεις τμημάτων σε πολλές περιπτώσεις οδηγούν στην αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη.

-Υπάρχει συνειδητή υπολειτουργία των τμημάτων ένταξης.

-Οδηγείται σε απαξίωση το ολοήμερο σχολείο.

-Υπάρχει έλλειψη επιμόρφωσης και κατάργηση της μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών.

Τα τελευταία χρόνια γίνεται μία μεθοδευμένη προσπάθεια για να μετατραπεί το κοινωνικό δικαίωμα στην εκπαίδευση σε ατομική υποχρέωση. Γνωρίζετε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που κινητοποιούμαστε. Γνωρίζετε, ότι η απεργία έχει μεγάλο κόστος για μας, ιδιαίτερα σήμερα που βρισκόμαστε στην κορύφωση της τεράστιας οικονομικής κρίσης.

Έχουμε την αποφασιστικότητα αλλά και τη θέληση να αγωνιστούμε για να βρεθούν λύσεις στα προβλήματα του δημόσιου σχολείου. Να είστε σίγουροι πως με τον αγώνα μας αυτά που έχουμε να κερδίσουμε εμείς, οι μαθητές μας και το δημόσιο σχολείο, είναι πολύ περισσότερα από αυτά που έχουμε να «χάσουμε».

Τώρα είναι η δικιά μας ώρα.

Να ενώσουμε αγωνίες και αγώνες για ένα καλύτερο μέλλον για μας και τα παιδιά μας. Να μείνει το Δημόσιο Σχολείο έξω και μακριά από τα μνημόνια και τις περικοπές.

 

 

Διαβάστε επίσης