Η πεζοδρόμηση της Δοϊράνης αύξησε την εκμίσθωση των καταστημάτων

 Η πεζοδρόμηση της Δοϊράνης αύξησε την εκμίσθωση των καταστημάτων

Συνεδρίασε το μεσημέρι της Πέμπτης στο δημαρχείο Καβάλας η επιτροπή κυκλοφοριακών θεμάτων, που εξέτασε κι απέρριψε αίτημα επαγγελματία να επανέλθει ως δρόμος διπλής κατεύθυνσης το τμήμα της οδού Καράνου μπροστά από τη δημοτική αγορά και ειδικότερα από τη διασταύρωση της Ίωνος Δραγούμη μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Αμύντα.

Ο διοικητής του τμήματος τροχαίας Καβάλας που ήταν παρόντας στη συνεδρίαση μετά την απόρριψη αυτού του αιτήματος, ζήτησε να καταργηθεί ο πεζόδρομος στην Δοϊράνης, από την Ομονοίας μέχρι την Καράνου. Τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής ήταν αρνητικά, επιμένοντας ότι η Δοϊράνης πρέπει να παραμείνει πεζόδρομος.

Παραθέτοντας την άποψη της διοικήσεως του δήμου, ο Σάββας Εμφιετζής σημείωσε ότι η εφαρμογή του μέτρου προκάλεσε ενδιαφέρον μίσθωσης ορισμένων καταστημάτων της περιοχής. Συμπλήρωσε επίσης ότι πριν τη λήψη της αποφάσεως από το δημοτικό συμβούλιο, είχαν μελετηθεί οι κυκλοφοριακές συνθήκες και είχε καταμετρηθεί η κίνηση των οχημάτων από την οδό Δοϊράνης. Οι εργαζόμενοι της πρώην δημοτικής αστυνομίας μάλιστα είχαν πραγματοποιήσει την καταμέτρηση των οχημάτων και είχαν διεξάγει το συμπέρασμα ότι ένα ποσοστό 90 – 93% των οδηγών χρησιμοποιούσαν την οδό Ίωνος Δραγούμη και όχι την οδό Δοϊράνης. Ενώ το επόμενο βήμα της πεζοδρομήσεως ήταν η εκδήλωση επενδυτικού ενδιαφέροντος για τα καταστήματα της περιοχής.

Ο κ. Εμφιετζής επεσήμανε ότι το ενδιαφέρον εκμίσθωσης των καταστημάτων είναι ο βασικός λόγος για τον οποίον νιώθουν δικαιωμένοι όσοι έλαβαν την απόφαση περί της πεζοδρομήσεως. Εάν πάντως ύστερα από την παρέλευση κάποιου χρονικού διαστήματος διαπιστωθεί ότι η απόφαση δεν ήταν η πλέον ορθότερη, τότε δεν αποκλείεται η επάνοδος στο πρότερο κυκλοφοριακό καθεστώς. Προκειμένου ωστόσο να διεξαχθεί ασφαλές συμπέρασμα προφανώς θα πρέπει να εφαρμοστεί το μέτρο για ένα πειραματικό διάστημα.

Επί της επισημάνσεως ότι οι πλέον αρμόδιοι όπως το τμήμα τροχαίας, οι ιδιοκτήτες ταξί και οι ιδιοκτήτες μεταφορικών εταιρειών εκφράζουν την αντίθεσή τους στην πεζοδρόμηση, ο Σάββας Εμφιετζής θύμισε: «Αντίθετη ήταν η τροχαία και στην αύξηση του αριθμού των θέσεων στάθμευσης ταξί στην πιάτσα του Μαρινόπουλου, ωστόσο οι ιδιοκτήτες ταξί επέμεναν για την αύξηση. Όταν δε αυξήθηκαν οι θέσεις, διαπιστώθηκε ότι επιλύθηκε το κυκλοφοριακό πρόβλημα της άναρχης στάθμευσης των ταξί. Η διατύπωση κάποιας προτάσεως από ένα φορέα δεν εξασφαλίζει οπωσδήποτε και την ορθότητά της».

 

Διαβάστε επίσης