Κανονικά η διανομή πετρελαίου θέρμανσης

 Κανονικά η διανομή πετρελαίου θέρμανσης

Κανονικά η διανομή πετρελαίου θέρμανσης

Το …κανονικό και φυσιολογικό ρεπορτάζ για τα θέματα του πετρελαίου θέρμανσης δημοσιεύεται στην σελίδα 4. Εκεί όπου ο εκπρόσωπος τύπου του σωματείου της Καβάλας Μιχάλης Μεταξάς δηλώνει ότι ο αγώνας συνεχίζεται. Συνεχίζεται; Μάλλον όχι. Χθες το απόγευμα και χωρίς ιδιαίτερες εξηγήσεις, υπήρξε νέα ανακοίνωση της ομοσπονδίας των βενζινοπωλών που φέρνει τα πάνω κάτω. Οι πρατηριούχοι αρχίζουν από σήμερα την διανομή, αναστέλλουν τις κινητοποιήσεις τους! «Ψάχνω να βρω τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας να μάθω τι έγινε αλλά δεν τον βρίσκω» μας είπε χθες το απόγευμα ο πρόεδρος του σωματείου Καβάλας Φώτης Πούλος. Όσο για την αλλαγή πλεύσης της ομοσπονδίας, το επίμαχο σημείο της χθεσινής ανακοίνωσης σημειώνει τα ακόλουθα: Οι οργανώσεις μας μετά από εκτίμηση της όλης κατάστασης και λαμβάνοντας υπόψη ότι οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να ενσκήψει χειμωνιάτικος καιρός αποφάσισαν: Να συνεχίσουμε τη μάχη για μείωση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης με οποιαδήποτε πρόσφορη μορφή μέχρι να δικαιωθούμε. Να λάβουμε υπόψη τις κοινωνικές ανάγκες πολλών ευπαθών ομάδων του πληθυσμού και με βάση την κοινωνική ευαισθησία που μας διακρίνει, σε αντίθεση με την κυβερνητική αναλγησία, να προτείνουμε στις κατά τόπους Ενώσεις να ξεκινήσουν τη διανομή πετρελαίου θέρμανσης από το Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012.Οι Ενώσεις μπορούν να καθορίσουν ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες τη δική τους θέση.Να διευρύνουμε τη συνεργασία με τις κοινωνικές και συνδικαλιστικές οργανώσεις για να πετύχουμε φθηνό πετρέλαιο θέρμανσης.Για τα ολέθρια αποτελέσματα της πολιτικής αυτής, τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τον κλάδο, για το περιβάλλον και την οικονομία η κυβέρνηση και η τρόικα φέρουν ακέραιη την ευθύνη.Η εξομοίωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και τα κριτήρια επιδότησης δεν έχουν καμία σχέση με το λαθρεμπόριο καυσίμων παρά μόνο για την υλοποίηση των απαιτήσεων του μνημονίου. Το λαθρεμπόριο καυσίμων πατάσσεται μόνο με την εγκατάσταση των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου εισροών – εκροών σε όλα τα στάδια διακίνησης των καυσίμων.

 

Διαβάστε επίσης