Προσεκτικές ενέργειες της ΔΕΥΑ Παγγαίου σε όσους χρωστούνε

 Προσεκτικές ενέργειες της ΔΕΥΑ Παγγαίου σε όσους χρωστούνε

Στις 15 Φεβρουαρίου συνεδρίασε στην Ελευθερούπολη το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑ Παγγαίου. Παρίσταντο οκτώ μέλη του διοικητικού συμβουλίου κι ο πρόεδρος της επιχείρησης Χάρης Παπαδόπουλος.

Βασικό θέμα συζήτησης, τα χρέη των καταναλωτών προς τη ΔΕΥΑ Παγγαίου, ο τρόπος που η επιχείρηση θα διεκδικήσει τα χρήματα αυτά, ασκώντας συγκεκριμένη αλλά και εντός ορίων πίεση προς τους πελάτες της, είτε οικιακούς καταναλωτές, είτε επαγγελματίες και επιχειρηματίες. Οι ενέργειες της επιχείρησης μετά από ομόφωνη απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου θα είναι προσεκτικές, θα έρθει σε επικοινωνία και με την εφορία, θα προειδοποιήσει και θ΄ ασχοληθεί με όσους χρωστούν χρήματα, ποσά μεγαλύτερα των 1000 ευρώ.

Από το πρακτικό της ίδιας συνεδρίασης αντιγράφουμε την εισήγηση του προέδρου της Χάρη Παπαδόπουλου, την απόφαση που είναι ομόφωνη και την προσπάθεια του να έχει και τη βοήθεια και των μελών του διοικητικού συμβουλίου, προκειμένου από το μέτρο που θα λάβει η ΔΕΥΑ Παγγαίου να εξαιρεθούν  αυτοί που έχουνε πραγματικό οικονομικό πρόβλημα και οι οποίοι για ποικίλους λόγους δεν είναι ιεγγεγραμμένοι στις καταστάσεις πρόνοιας του Δήμου Παγγαίου. Το κείμενο αναφέρει τα ακόλουθα:

 

«Η πραγματικότητα για την Επιχείρηση είναι ότι οι οφειλές από απλήρωτους λογαριασμούς καταναλωτών, κάθε χρόνο αυξάνονται. Η οικονομική κρίση βέβαια βρίσκεται στο απόγειό της, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς δεν πρέπει να εξαντλήσουμε όλους τους τρόπους πίεσης προκειμένου να εισπράξουμε αυτά που μας οφείλουν. Δίνουμε την δυνατότητα σε κάθε οφειλέτη καταναλωτή μας ο οποίος βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση, να προσέλθει στα γραφεία μας και να προβεί σε

διακανονισμό δίνοντας ποσοστιαία προκαταβολή και το υπόλοιπο ποσό σε 24 μηνιαίες δόσεις, χωρίς να εξαντλούμαι τα περιθώρια αυστηρότητας μας. Επιθυμία μας είναι να δείξουν οι καταναλωτές πρόθεση αποπληρωμής και όχι αδιαφορία και ενδεχομένως εκμετάλλευση της οικονομικής κατάστασης της χώρας. Σε κάθε οφειλέτη με μεγαλύτερο ποσό οφειλής τα 1.000€ έχει σταλεί προειδοποιητική επιστολή-κάλεσμα σε διακανονισμό, έχει μπει σφραγίδα με κόκκινη χρώμα προειδοποίησης διακοπής και παρόλα αυτά πολύ λίγοι ήταν αυτοί που ανταποκρίθηκαν. Σε συνεννόηση τώρα με την έφορα της ΔΟΥ Καβάλας, μπορούμε να ζητήσουμε να γίνεται για τους οφειλέτες που εμείς θα ορίσουμε, παρακράτηση της φορολογικής τους ενημερότητας για να πιεστούν ακόμη περισσότερο. Είμαι σίγουρος ότι κανένας από εμάς δεν θέλει να δείξουμε ανάλγητο πρόσωπο, γι’ αυτό θα πρέπει να θέσουμε τέτοιους όρους ώστε να μην αδικήσουμε κανέναν, αλλά κυρίως να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα της επιχείρησης».

Η Απόφαση: Εγκρίνει τις διακοπές σε οφειλέτες της ΔΕΥΑΑΠ σύμφωνα με τον κανονισμό ύδρευσης αρθ.36περ.Β, για τις περιπτώσεις οφειλών από 1.000€ και πάνω και για περισσότερο από ένα χρόνο (δηλ.4 λογαριασμοί), ή για οφειλέτες οι οποίοι για έναν χρόνο δεν έχουν κάνει με κανένα τρόπο καμία πληρωμή προς την ΔΕΥΑΑΠ. Πριν από την διακοπή θα έχει σταλεί προειδοποιητική επιστολή-κάλεσμα σε διακανονισμό θα έχει μπει σφραγίδα με κόκκινη χρώμα προειδοποίησης και θα ζητήσουμε από την ΔΟΥ Καβάλας, παρακράτηση της φορολογικής τους ενημερότητας. Προτεραιότητα στις διακοπές παροχής νερού να δώσουμε στους επαγγελματίες και στην συνέχεια σε κατοικήσιμες ιδιοκτησίες. Βέβαια σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις όπως όταν σε μία οικογένεια υπάρχουν δύο γονείς άνεργοι και με ανήλικα παιδιά, ή είναι εγγεγραμμένοι στις καταστάσεις Πρόνοιας του Δήμου εκεί θα πρέπει να δείξουμε ανοχή και να αναβάλουμε την διακοπή.

Ο Πρόεδρος στη συνέχεια ζήτησε από τα μέλη του Δ.Σ., να βοηθήσουν και επειδή αυτοί αφού ενδεχομένως, μπορεί να γνωρίζουν περιπτώσεις οικογενειών στις περιοχές που διαμένουν, οι οποίες έχουν πραγματικό πρόβλημα οικονομικό, και οι οποίες είτε, από αξιοπρέπεια είτε από άγνοια δεν είναι εγγεγραμμένοι στις καταστάσεις Πρόνοιας του Δήμου, να μας ενημερώσουν για να εξαιρεθούν.

Διαβάστε επίσης