Εντός της ερχόμενης εβδομάδας ο σύλλογος ΠΝΟΗ, επικεφαλής εταίρος του προγράμματος «Στηρίζω», θ΄ ανακοινώσει τους πίνακες των νέων δικαιούχων του προγράμματος μέσα από τη διαδικασία επικαιροποίησης παλαιών δικαιούχων, κατάθεσης αιτήσεων νέων δικαιούχων.
Σύμφωνα με πληροφορίες σ΄αυτή τη διαδικασία που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες, σχετικά με την κατάθεση των αιτήσεων, υπήρξαν συνολικά 900 αιτήσεις. Το νούμερο είναι μεγάλο. Όταν πάντως άρχισε το πρόγραμμα οι πρώτες αιτήσεις ήταν περισσότερες από χίλιες. Μέσα από τη διαδικασία της επικαιροποίησης των δικαιούχων φαίνεται ότι ο αριθμός τους θ΄ αυξηθεί, από τους 360 που ήταν μπορεί να φτάσει τους 400 για την πόλη της Καβάλας.
Τα αποτελέσματα αυτά θα εκδοθούν σχετικά γρήγορα με βάση τις προηγούμενες παρόμοιες διαδικασίες. Θ΄ ανοίξουν περισσότερο το πρόγραμμα «Στηρίζω» στην κοινωνία μέχρι την ολοκλήρωσή του, δηλαδή το τέλος του προσεχούς Ιουνίου.
Το κοινωνικό παντοπωλείο μοίρασε κανονικά τρόφιμα το μήνα Φεβρουάριο. Έχει επάρκεια τροφίμων για να μοιράσει στο τέλος Μαρτίου, με το νέο όμως πίνακα δικαιούχων.
Βοηθιέται πολύ από δύο καινούριες δωρεές, 500 ευρώ περίπου από φορέα της Ορεστιάδας και 560 ευρώ περίπου εισιτήρια πρόσφατης εκδήλωσης στο «Αντιγόνη Βαλάκου» για την ημέρα της γυναίκας.
Μέσα από τη διαδικασία της επικαιροποίησης των δικαιούχων του προγράμματος θ΄ αυξηθούν όσοι θα επωφεληθούν των νομών του «Στηρίζω» κι όχι μόνο αυτοί που παίρνουν τρόφιμα από το κοινωνικό παντοπωλείο. Αναμένεται ν΄ αυξηθούν κι οι δικαιούχοι του δημοτικού λαχανόκηπου, που βρίσκεται ως γνωστόν στην περιοχή του Αμυγδαλεώνα.
Εν τω μεταξύ την ερχόμενη εβδομάδα θ΄ αρχίσει να πληρώνεται το προσωπικό του προγράμματος. Πρόκειται για 29 εργαζόμενους που θα πληρωθούν τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2015. Το πρόγραμμα θα τους οφείλει τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο του 2016. Η καθυστέρηση στην πληρωμή των μισθών των δύο τελευταίων μηνών του 2015, οφείλεται σε γραφειοκρατικές διαδικασίες και σε εμπλοκή πολλών υπαλλήλων μέχρι τα χρήματα να μπούνε στους τραπεζικούς λογαριασμούς των 29 εργαζόμενων.