• 19 Μαΐου 2024,

Όλοι μιλούν για το Εξπρές Πήγασος, αλλά αυτό δεν διαθέτει καμπίνες!

 Όλοι μιλούν για το Εξπρές Πήγασος, αλλά αυτό δεν διαθέτει καμπίνες!

Περιπλέκεται η κατάσταση σχετικά με το πλοίο που θ΄ αντικαταστήσει τον «Ταξιάρχη» τώρα που η πλοιοκτήτρια εταιρία (ΝΕΛ) κηρύχθηκε έκπτωτος από το υπουργείο ναυτιλίας. Μέχρι και χθες το πρωί τα δεδομένα ήταν παντού ίδια. Όλοι μιλούσαν για το «Εξπρές Πήγασος», ότι το πλοίο αυτό της Hellenic Seeways επρόκειτο ν΄ αντικαταστήσει το πλοίο «Ταξιάρχης». Με βάση το ισχυρό αυτό σενάριο μέχρι το πρωί χθες το «Εξπρές Πήγασος» θα έρχονταν στην Καβάλα συνδέοντας με το Λαύριο τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο, τη Δευτέρα, την Τετάρτη και την Παρασκευή.

Μόνο που τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν θετικά όπως προέβλεπαν τα σενάρια. Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δεν ενδιαφέρθηκαν καθώς τα χρήματα της επιδότησης είναι λίγα, το δε «Εξπρές Πήγασος» δεν διαθέτει καμπίνες, έτσι εξαρχής ήταν αδύνατο να εμπλακεί στη συγκεκριμένη γραμμή.

Το «Εξπρές Πήγασος» είναι ένα από τα παλιότερα συμβατικά πλοία, της εταιρίας  Hellenic Seeways.

Είναι επιβατικό οχηματαγωγό. Ναυπηγήθηκε το 1977 στην Ιταλία. Έχει μήκος 125 μέτρα, πλάτος 18,5 μ. Μπορεί να φιλοξενήσει 1518 επιβάτες και 200 οχήματα. Αλλά δεν έχει καθόλου καμπίνες. Για μεγάλα ταξίδια, όπως αυτά από το Λαύριο προς τα νησιά του βορείου Αιγαίου και την Καβάλα, είναι απαραίτητο να υπάρχουν καμπίνες.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αθήνα το θέμα που ανέκυψε αφού το πλοίο «Ταξιάρχης» βγήκε από τα συγκεκριμένα δρομολόγια, θα εξεταστεί σήμερα στη συνεδρίαση του συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Οι ίδιες πληροφορίες θεωρούν πιθανό ν΄ αλλάξουν γενικότερα τα δεδομένα με τα τρία αυτά δρομολόγια, καθώς εξετάζεται το ενδεχόμενο τα δρομολόγια να μην ξεκινούν από το Λαύριο, αλλά από τον Πειραιά, ή να καταργηθούν τελείως. Όλοι περιμένουν εξελίξεις από το υπουργείο καθώς τα δρομολόγια είναι επιδοτούμενα κι αν τροποποιηθούν θ΄ αυξηθεί ή θα μειωθεί το κόστος το οποίο επιβαρύνει το ελληνικό δημόσιο.

 

Διαβάστε επίσης