1η Βαλκανική Συνάντηση ΜΙΝΙ COOPER

 1η Βαλκανική Συνάντηση ΜΙΝΙ COOPER

Ο μη κερδοσκοπικός σύλλογος MININORTH.gr, διοργανώνει για το 2013 τη Βαλκανική Συνάντηση Φίλων ΜΙΝΙ COOPER στην πόλη της Καβάλας από τις 25 έως 28 Οκτωβρίου, με συμμετοχές επίσημων αυτοκινητιστικών λεσχών από όλη τη Βαλκανική Χερσόνησο και τη γειτονική Τουρκία. Σκοπός αυτής της εκδρομής είναι η σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των μελών ΜΙΝΙ και το ξεκίνημα συνεργασίας στην πραγματοποίηση κοινών εκδηλώσεων και εκδρομών με τις αυτοκινητιστικές λέσχες ΜΙΝΙ που εκπροσωπούν. Μάλιστα εκδηλώθηκαν και προσπάθειες προκειμένου στην Καβάλα να βρεθούν και κάποιοι ιδιοκτήτες αναλόγων μοντέλων αντίκα της μάρκας, από τη Θεσσαλονίκη. Χορηγός επικοινωνίας είναι το High Octane. Η εκδρομή είναι ανοιχτή για όλους τους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙ από όλη την Ελλάδα. Το ξενοδοχείο στο οποίο θα διαμείνουν όλα τα πληρώματα των συμμετεχόντων είναι το HOTEL GALAXY.

Ο σύλλογος μπορεί να ιδρύθηκε σχετικά πρόσφατα, αλλά οι φίλοι του ΜΙΝΙ COOPER ως παρέα υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια κι αυτή είναι η πρώτη επίσημη διοργάνωση από την ίδρυσή του. Ο σχεδιασμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που διαρκώς εξελίσσεται, το ύφος και ο τρόπος ζωής των ιδιοκτητών του, είναι τα στοιχεία που ενώνουν τους φίλους του και το κάνουν δημοφιλές. Πρόκειται για ένα όχημα που διαφέρει από τα υπόλοιπα αφού είναι μικρού κυβισμού, ενώ τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι εκείνα που ωθούν τον καθένα να το αγαπήσει από την πρώτη ματιά. Συνολικά υπολογίζεται ότι πενήντα και πλέον αυτοκίνητα θα καταφθάσουν στην Καβάλα. Το πρόγραμμα του τριημέρου διαμορφώθηκε ως εξής:

 

Σάββατο 26/10

9:00-12:00 Καλωσόρισμα – Προσέλευση Συμμετεχόντων.

13:00-18:30 Εξόρμηση στην πόλη της Ξάνθης για φαγητό και καφέ.

19:00-20:00 Επιστροφή στο ξενοδοχείο.

22:00-24:00 Χαλάρωση και πότο στην Καβάλα.

Κυριακή 27/10

10:00-13:30 Εκδήλωση στον ΝΟΚ (Ναυτικό Όμιλο Καβάλας) με έκθεση των αυτοκινήτων σε πεζόδρομο της παραλιακής.

13:30-15:00 Επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων και καφές.

15:00-18:30 Εξόρμηση στην πόλη της Δράμας για φαγητό και καφέ.

19:00-20:00 Επιστροφή στο ξενοδοχείο.

22:00-24:00 Roof Garden Party αποστολών στο ξενοδοχείο.

Δευτέρα 28/10

9:30-10:00 Check Out από το ξενοδοχείο.

10:00-14:00 Επίσκεψη στην πίστα των Σερρών (Serres Circuit) και κοινή φωτογράφιση των Club.

14:30-17:00 Εξόρμηση στην πόλη των Σερρών για φαγητό και καφέ.

17:30-18:00 Αποχαιρετισμός και ολοκλήρωση της συνάντησης.

 

ΠΛΗΡΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΜΙΝΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Το Mini ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν από τον βρετανικό όμιλο αυτοκινήτων British Motor Corporation (BMC) και τις διαδόχους εταιρείες του, από τον Αύγουστο του 1959 έως τον Οκτώβριο του 2000. Αρχικά το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις, ως Morris Mini-Minor και Austin Seven, που μετονομάστηκε σε Austin Mini τον Ιανουάριο του 1962, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές ακόμα εκδοχές και υπό αρκετές ονομασίες και σήματα. Κατά τη διάρκεια μιας παραγωγής που κράτησε 41 έτη, συνολικά 5.505.874 αντίτυπα όλων των εκδοχών του Mini κύλησαν από τη γραμμή παραγωγής, με αποτέλεσμα να γίνει το βρετανικό αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Το Mini ανήκει σε έναν πολύ μικρό κατάλογο μοντέλων που λανσαρίστηκαν λίγο πριν ή μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και που παρέμειναν ανταγωνιστικά για πολλές δεκαετίες, όπως ήταν επίσης και το Volkswagen Beetle (Σκαθάρι), το Citroën 2CV, το Fiat 500, το Jeep και η σειρά Land Rover.

Από την πρώτη στιγμή, το Mini γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία και απήχηση στο ευρύ κοινό, κυρίως λόγω της πρακτικής του σχεδίασης, από τον Σερ Άλεκ Ισσιγόνη, η οποίος μαζί και με έντονα ελκυστική αισθητική, του προσέδωσε κορυφαία εξοικονόμηση χώρου ως προς τις μικρές του εξωτερικές διαστάσεις. Σε συνδυασμό και με τη διάταξη «κινητήρας μπροστά, εμπρόσθια κίνηση» και την εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα (αντί της κατά μήκος), πέτυχε 80% εκμετάλλευση χώρου για τους επιβάτες και τις αποσκευές, με αποτέλεσμα να γίνει το βρετανικό αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη επίδραση στον τομέα της αυτοκίνησης έως και σήμερα.

Ως αποτέλεσμα, το Mini θεωρείται ως ένα διαχρονικό βρετανικό σύμβολο και μία ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη φιγούρα της τότε εποχής, με υψηλή δημοτικότητα ακόμα και σήμερα. Με τα υψηλά στάνταρ που έθεσε στον χωροταξικό και μηχανολογικό σχεδιασμό, εκτιμήθηκε ως ένα επαναστατικό «πλήρες αυτοκίνητο σε μίνι συσκευασία», με καινοτόμες σχετικές ιδέες που έχουν πλέον υιοθετηθεί από όλα τα αυτοκίνητα, και θεωρείται ως ένα από τα μοντέλα – ορόσημα με καθοριστική συμβολή στην εξέλιξη της αυτοκίνησης.

 

 

Διαβάστε επίσης