700.000 Ευρώ για επιπλέον τηλεματικές υπηρεσίες Αστικού ΚΤΕΛ

 700.000 Ευρώ για επιπλέον τηλεματικές υπηρεσίες Αστικού ΚΤΕΛ

Το αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας εξασφάλισε μέσω ευρωπαϊκού προγράμματος την περαιτέρω επέκταση των τηλεματικών του υπηρεσιών, όπως αυτές υλοποιούνται σήμερα και αφορούν τα εκδοτήρια εισιτηρίων στις στάσεις, την ενημέρωση των επιβατών για την άφιξη – αναχώρηση των λεωφορείων σε κάθε στάση. Πρόκειται για απόφαση του υπουργείου μεταφορών υποδομών και δικτύων, όπου εγκρίνεται η σχετική πρόταση του αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, για τις τηλεματικές υπηρεσίες επέκτασης, διαχείρισης αυτού. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται με 700.000 ευρώ συν ΦΠΑ. Η προθεσμία είναι 12 μήνες, ενώ αίτηση για συμμετοχή στο πρόγραμμα κατατέθηκε από το αστικό ΚΤΕΛ το Μάρτιο του 2014.
Βάσει της σχετικής απόφασης του υπουργείου που ήδη αναφέραμε, οι δράσεις που θα αναπτύξει το αστικό ΚΤΕΛ είναι οι εξής:

Στο ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. λειτουργεί εδώ και πέντε περίπου έτη το έργo «Ολοκληρωμένο Τηλεματικό Σύστημα Δυναμικής Πληροφόρησης Κοινού και Αυτόματης έκδοσης Εισιτηρίων Αστικών Συγκοινωνιών». Το εν λόγω έργο χρηματοδοτήθηκε από το Γ’ ΚΠΣ « ΕΠ. Κοινωνία της Πληροφορίας». Σε συνέχεια του πρώτου έργου η παρούσα πρόταση, αποτελεί φυσική και λειτουργική επέκταση του αρχικού έργου καθώς οι ανάγκες των πολιτών δεν έχουν καλυφθεί πλήρως.
Ειδικότερα το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας έχει ήδη προμηθευτεί νέο αριθμό λεωφορείων για τα οποία απαιτούνται να εγκατασταθούν τεχνολογικά συστήματα τηλεματικής και ενημέρωσης πολιτών. Επίσης έχουν δημιουργηθεί νέες γραμμές αστικής συγκοινωνίας για τις οποίες απαιτούνται να εγκατασταθούν πινακίδες πληροφόρησης κοινού καθώς και συστήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων. Ταυτόχρονα σειρά τεχνολογικών εφαρμογών όπως το site του αστικού ΚΤΕΛ καθώς και μια σειρά δράσεων ενημέρωσης όπως οι εφαρμογές μέσω τηλεφώνου αναμένεται να συμβάλουν καθοριστικά στην αποτελεσματικότερη ενημέρωση και πληροφόρηση του επιβατικού κοινού. Τέλος σειρά νέων αναβαθμισμένων λογισμικών θα συμβάλουν σημαντικά στην λήψη ορθολογικών αποφάσεων της διοίκησης για την βέλτιστη διαχείριση οχημάτων με στόχο την αποτελεσματική εξυπηρέτηση κοινού.
Τέλος, υπηρεσίες e-learning ενσωματώνονται στη πρόταση με σκοπό τη κάλυψη ενεργειών εκπαίδευσης του προσωπικού του ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ.
Στο πλαίσιο της πράξης δημιουργούνται 4 υπηρεσίες πληροφόρησης και εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού αστικών συγκοινωνιών και δημόσιων φορέων, ως
εξής:
Σταδίου 1 (πληροφόρηση):
– Πληροφόρηση επιβατικού κοινού αστικών συγκοινωνιών εντός και εκτός οχημάτων (wi-fi και οθόνη εντός οχημάτων, «έξυπνες» στάσεις, εξωτερικά infokiosks, απομακρυσμένη πληροφόρηση μέσω πολυμεσικών εφαρμογών).
– Ενημέρωση προς φορείς δημόσιας διοίκησης για το συγκοινωνιακό έργο (Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Υπηρεσία πολιτικής προστασίας).
Σταδίου 3 (αμφίδρομη αλληλεπίδραση):
– Υπηρεσία εξατομικευμένης ηλεκτρονικής εκπαίδευσης του προσωπικού του Δικαιούχου μέσω πλατφόρμας e-learning.
Σταδίου 4 (συναλλαγή): Έκδοση απλού και ηλεκτρονικού εισιτηρίου μέσω αυτόματων πωλητών, διαδικτύου και «έξυπνων» κινητών (web & mobile ticketing).

Διαβάστε επίσης