Dark Mode Light Mode

ΑΟΑ Πρωταθλητών Καβάλας: Δευτεραθλήτρια Ελλάδος η Ελένη Χατζηαβραάμ

Με τον τίτλο της δευτεραθλήτριας Ελλάδος στα διπλά γυναικών και μία θέση στην τετράδα των μικτών επιστρέφει από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών και Γυναικών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, η Ελένη Χατζηαβραάμ.

Η Καβαλιώτισσα πρωταθλήτρια, αθλήτρια του ΑΟΑ Πρωταθλητών Καβάλας και μέλος του «Karaproimos Coaching Team», συμμετείχε για δεύτερη μόλις φορά στη συγκεκριμένη διοργάνωση μετά τη μετάβασή της από την ηλικιακή κατηγορία των Juniors στις γυναίκες. Στο αγώνισμα των διπλών συνεργάστηκε με την Έμιλυ Πάντου του ΤΕΝ Ακαδημία Κρήτης και, πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του τουρνουά, κατάφεραν να φτάσουν έως τον τελικό, διεκδικώντας τον τίτλο των πρωταθλητριών Ελλάδος. Στον τελικό, οι Χατζηαβραάμ και Πάντου αντιμετώπισαν το έμπειρο δίδυμο των Άρτεμις Ασλανισβίλη και Θεοδώρας Κουσίου από τη Θεσσαλονίκη. Σε έναν συναρπαστικό αγώνα με συνεχείς εναλλαγές στο σκορ, που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών, η Καβαλιώτισσα αθλήτρια και η συμπαίκτριά της προηγήθηκαν με 4-1 στο πρώτο σετ και με 5-4 στο δεύτερο, ωστόσο τελικά γνώρισαν την ήττα στις λεπτομέρειες με 7-6, 7-6, κατακτώντας τη δεύτερη θέση. Στο αγώνισμα των μικτών διπλών, η Ελένη Χατζηαβραάμ αγωνίστηκε μαζί με τον Αλέξανδρο Κοψιάλη. Το δίδυμο πραγματοποίησε αξιόλογη πορεία, φτάνοντας έως την ημιτελική φάση και καταλαμβάνοντας μία θέση στην τελική τετράδα της διοργάνωσης, χάνοντας στις λεπτομέρειες την πρόκριση στον τελικό.

Προηγούμενο άρθρο

Κλιμάκιο του τοπικού ΠΑΣΟΚ στις πληγείσες αμπελουργικές περιοχές του Δήμου Παγγαίου

Επόμενο άρθρο

Θάνατος λουόμενου στη Θάσο