Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση ολοκληρώθηκε το 12ο Καλοκαιρινό Γλέντι του Πολιτιστικού Συλλόγου Ποταμουδίων, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις και όμορφες αναμνήσεις σε όλους μας. Θέλουμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ σε όλο τον κόσμο που αγκάλιασε και στήριξε την εκδήλωσή μας με την παρουσία, το κέφι και την αγάπη του. Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν στους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις της περιοχής μας που στάθηκαν δίπλα μας, στηρίζοντας έμπρακτα το γλέντι και συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία του. Θερμές ευχαριστίες στους συλλόγους της πόλης μας για την τιμή που μας έκαναν να παρευρεθούν: Λέσχη Ποντίων, Σύλλογος Μικρασιατών, Σύλλογος Εβριτών, Λύκειο Ελληνίδων, Κέντρο Λαογραφίας Νεάπολης, Σύλλογος Αγίου Κωνσταντίνου, Σύλλογος Αγίου Λουκά, Σύλλογος Χωράφας, Σύλλογος Ελαιοχωρίου, Σύλλογος Ιχνηλατών, Νομαρχιακός Σύλλογος ΑΜΕΑ Καβάλας. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν: Η εκπρόσωπος του βουλευτή κ. Πασχαλίδη Ιωάννη, ο οποίος απουσίαζε εκτός Καβάλας. Ο κ. Δαλκίτσης Χάρης ,αναπληρωτής αντιπεριφερειάρχης. Ο κ.Αλέξης Πολίτης περιφερειακός σύμβουλος και πρώην αντιπεριφερειάρχης. Η κ. Έλσα Βακιρτζή , αντιδήμαρχος κοινωνικών υπηρεσιών και πρόνοιας. Ο κ Τσιτσιλικάκης Χρήστος, αντιδήμαρχος καθαριότητας. Ο κ. Μουμτσάκης Απόστολος, αντιδήμαρχος πολιτισμού. Ο κ.Αλέξης Γούλας ,δημοτικός σύμβουλος. Ο κ. Ανέστης Δημητριάδης, δημοτικός. σύμβουλος. Ο κ.Χαβιαρόπουλος Παύλος, τοπικός σύμβουλος. Ο κ.Λεωνίδας Παππάς, υποψήφιος βουλευτής Ν. Καβάλας.
Ευχαριστούμε επίσης όλους τους εθελοντές, τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου που εργάστηκαν ακούραστα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση. Το 12ο Καλοκαιρινό Γλέντι πέρασε στην ιστορία ως μια βραδιά γεμάτη παράδοση, μουσική, χορό και ανθρώπινη ζεστασιά. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις επόμενες δράσεις και εκδηλώσεις του συλλόγου, με την ίδια αγάπη και το ίδιο μεράκι. Σας ευχαριστούμε όλους από καρδιάς!
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού Συλλόγου Ποταμουδίων

