Dark Mode Light Mode

Εκκένωση σταδίου και ήττα του ΓΣΕ 

Ο ΓΣΕ έχασε με 86-106 από την Κομοτηνή και η σειρά των αγώνων είναι στο 2-2.

Όλα θα κριθούν πλέον στην έδρα του ΓΑΣ. Λίγο πριν το τέλος του τρίτου δεκαλέπτου και μετά από ένταση που δημιουργήθηκε ανάμεσα στους φιλάθλους των δύο ομάδων, οι διαιτητές πήραν την απόφαση να εκκενωθεί το κλειστό. Ο ΓΣΕ έχει έντονα παράπονα από τη διαιτησία. Η Κομοτηνή είχε το προβάδισμα από την αρχή. Τα δεκάλεπτα: 24-30, 47-53, 61-83, 86-106. 

Τα δεκάλεπτα24-30, 23-23 (47-53), 14-30 (61-83), 25-23 (86-106)

NATIONAL LEAGUE – PLAYOFFS – ΗΜΙΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ

ΓΣ Ελευθερούπολης-ΓΑΣ Κομοτηνή 86-106 (2-2)

ΚΑΟ Χαλκιδικής-ΧΑΝΘ 70-78 (0-4)

* Ο σύλλογος ΧΑΝΘ προκρίθηκε στους τελικούς του πρωταθλήματος.

Προηγούμενο άρθρο

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τη διεξαγωγή του Run Greece Καβάλα 2026

Επόμενο άρθρο

Ισοπαλίες σε Πηγές και Αμισιανά και νίκη του Βυρωνα (φωτογραφίες)