Προερχόμενα από τη Σερβία, βρέθηκαν για λίγη ώρα στην Καβάλα. Πολυτελή και εντυπωσιακά αυτοκίνητα στο χώρο στάθμευσης της Καλαμίτσας. Επόμενος προορισμός τους η Θάσος.
Ο κόσμος δεν έχασε την ευκαιρία να τα δει από κοντά και φυσικά να τα φωτογραφήσει.

