Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη επιστολή:
«Είναι ντροπή στον 21ο αιώνα να υπάρχει χωματόδρομος. Αναφέρομαι στο δρόμο από το χωριό Σκοπός Νέστου Καβάλας μέχρι το χωριό Διπόταμος. Απόσταση 7,5 με 8 χλμ. Γέφυρες δεν χρειάζονται. Από το χωριό Κωνσταντινιά μέχρι τον Διπόταμο είχαν γίνει επί Μεταξά. Και από Σκοπό ως Κωνσταντινιά έγιναν μετά. Επομένως χρειάζεται σε ορισμένα σημεία διαπλάτυνση. Αλλά και έτσι όπως είναι ο δρόμος σήμερα πάλι μπορεί να στρωθεί άσφαλτος. Σας ευχαριστώ. Τορονίδης Γεώργιος του Χαράλαμπου, Κάδμου 2 Καβάλα». (φωτογραφία αρχείου)

