Η Εργατική Πρωτομαγιά τιμήθηκε στην Καβάλα με δύο συγκεντρώσεις. Στην πλατεία Καπνεργάτη ήταν λίγος κόσμος.
Συμμετείχαν Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ, ΕΥΚ, διοικήσεις σωματείων, ο Δήμος Καβάλας και κόμματα της αντιπολίτευσης. Εκτός ΚΚΕ. Την ίδια ώρα στο Δημοτικό Κήπο ήταν το ΠΑΜΕ, τα σωματεία του, το ΚΚΕ. Όπως επίσης πρώην εργαζόμενοι στα Πετρέλαια και στα Λιπάσματα. Αυτή η συγκέντρωση είχε περισσότερο κόσμο. Και στις δύο συγκεντρώσεις υπήρξαν ομιλίες και κατάθεση στεφάνων.


