Στη φωτογραφία το Πυροφυλάκειο της Πυροσβεστικής πίσω από τον Σταυρό, στο περιαστικό δάσος.
Πρόσφατα «γνωστοί- άγνωστοι» παραβίασαν την πόρτα και μπήκαν εντός. Προκαλώντας ζημιές. Στόχος τους ήταν και η παροχή ρεύματος. Σημειώνουμε ότι η Πυροσβεστική που το χρησιμοποιεί ως παρατηρητήριο, σκόπιμα αφαίρεσε την σκάλα ώστε να μην υπάρχει καμία πρόσβαση εσωτερικά. Μέτρο που δυστυχώς δεν απέδωσε.


