Είναι οριστικό, οι Πάνθηρες την σεζόν 2026-2027 θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στην ιστορία τους στην Α1 κατηγορία των Γυναικών του Ελληνικού Μπάσκετ.
Η απόφαση πάρθηκε από την ΕΟΚ που έδωσε την wild card στο Καβαλιώτικο συγκρότημα. Έτσι λοιπόν μετά την κατάκτηση του κυπέλου της Α2 Κατηγορίας η χρονιά κλείνει ονειρικά με την ιστορική άνοδο στην Α1.

