Dark Mode Light Mode

Λόγω τροπολογίας ο Δήμος Καβάλας κινδυνεύει να «βρεθεί» με επιπλέον 240 υπαλλήλους!

Την προηγούμενη Πέμπτη εγκρίθηκε κυβερνητική τροπολογία σύμφωνα με την οποία για το προσωπικό που «απολύθηκε» έπειτα από δίμηνη ή πεντάμηνη απασχόλησή του στους τομείς καθαριότητας των ΟΤΑ και των περιφερειών προβλέπεται αυτοδίκαιη ανανέωση των συμβάσεων. Οι συμβάσεις δηλαδή που έληξαν μετά την 1η Μαρτίου 2016 θα ανανεωθούν έως το τέλος του 2017, ενώ όσες συμβάσεις υπογραφούν από τώρα έως και το τέλος του έτους θα ισχύουν επίσης έως το τέλος του 2017.

Ο αντιδήμαρχος οικονομικών Ηλίας Καλανταρίδης σχολιάζοντας την εξέλιξη παραδέχθηκε μεν ότι η τροπολογία παρέχει απόλυτα απαραίτητο προσωπικό στο δήμο, ωστόσο το πλήθος των απασχολούμενων είναι τεράστιο. Ο δήμος Καβάλας για παράδειγμα προσελάμβανε με δίμηνες συμβάσεις 40 – 70 άτομα προκειμένου να καλύπτει τις ανάγκες του. Αυτή τη στιγμή, σημείωσε ο κ. Καλανταρίδης, οι απασχολούμενοι που υπάγονται στη νέα ρύθμιση είναι 220 – 240 άτομα που θα πρέπει να παραμείνουν στην υπηρεσία του δήμου.

Ο αντιδήμαρχος παρατήρησε ότι το κράτος προχώρησε στην τροπολογία χωρίς πρωτίστως να συζητήσει με την τοπική αυτοδιοίκηση αναφορικά με τις πραγματικές της ανάγκες και κυριότερα δε διευκρινίζει την πληρωμή των απασχολούμενων. Μπορεί δηλαδή ο δήμος Καβάλας να έχει τη δυνατότητα πληρωμής εβδομήντα απασχολούμενων για δώδεκα μήνες, σίγουρα όμως δεν έχει την οικονομική ευρωστία να πληρώνει 240 άτομα. Κοντολογίς, από το ένα άκρο των υποστελεχωμένων ΟΤΑ η κατάσταση φτάνει στο αντίθετο άκρο, της πληθώρας μεν του προσωπικού αλλά χωρίς να διευκρινίζεται με ποιο τρόπο θα εξασφαλισθούν οι πόροι για τις αμοιβές των απασχολούμενων. Σίγουρα όμως ο δήμος Καβάλας δε χρειάζεται επιπλέον 240 εργαζόμενους. Προς το παρόν πάντως η διοίκηση περιμένει την επίσημη ενημέρωση του υπουργείου και δεν αποκλείει μια γενικευμένη αντίδραση όλων των δήμων της χώρας.

 

=

 

Προηγούμενο άρθρο

Ολοκληρώθηκε το 17ο Φεστιβάλ Παπαϊωάννου

Επόμενο άρθρο

Γιώργος Παπαφιλίππου: «Η χειρότερη και καταστροφικότερη πυρκαγιά όλων»