Η προπονήτρια του ΓΣΕ Γιώτα Κεφαλά είναι και πάλι μέλος του προπονητικού team της Εθνικής Κορασίδων.
Αυτήν τη φορά για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα το οποίο θα διεξαχθεί στη Λετονία. Η διοίκηση του τμήματος Βόλεϊ του ΓΣΕ με ανακοίνωση της στέλνει τις ευχές της για την καλύτερη παρουσία της ομάδας στη μεγάλη αυτή διοργάνωση. Η ανακοίνωση του ΓΣΕ: «Η προπονήτρια της ομάδας βόλεϊ του Γ.Σ. Ελευθερούπολης Γιώτα Κεφάλα, μέλος εδώ και χρόνια της προπονητικής ομάδας της Εθνικής Κορασίδων, αναχώρησε για Λετονία στα πλαίσια του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Υπερήφανοι, στηρίζουμε την προσπάθεια της Εθνικής μας και στέλνουμε τις ευχές μας για καλή επιτυχία».


