Μείωση των εσόδων και της Δημωφέλειας

 Μείωση των εσόδων και της Δημωφέλειας

Απευθυνθήκαμε στον πρόεδρο της δημοτικής επιχείρησης Δημωφέλεια Τάκη Αγγελίδη με αφορμή το νέο «πακέτο» μέτρων, το οποίο βάζει ερωτηματικό σε όλες τις Καλοκαιρινές εκδηλώσεις και φεστιβάλ.

Μάθαμε ότι η επιχείρηση έχει ζημιά από τα πρώτα μέτρα (αυτά που ισχύουν ως την Κυριακή), η οποία δεν φαίνεται να ισοσκελίζεται από το ενδεχόμενο κάποιες εκδηλώσεις να μην γίνουν. Όσο για το Cosmopolis όλα παραμένουν ανοιχτά.

Ο κ. Αγγελίδης για την προσαρμογή της επιχείρησης στην περίοδο των μέτρων κορωνοϊού είπε: « Όπως όλες οι επιχειρήσεις, είτε ιδιωτικού είτε δημοσίου τομέα, έτσι και η “ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ” προσάρμοσε τη λειτουργία της στα πλαίσια των κυβερνητικών διατάξεων και εντολών για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Πολλές δομές ανέστειλαν τη λειτουργίας τους, όπως π.χ. Κ.Δ.Α.Π., Πυθαγόρας, σχολές χορού, πολιτιστικοί σύλλογοι, κάστρο, τουριστικό περίπτερο, αθλητικές εκδηλώσεις.

Ενδοϋπηρεσιακά, σύμφωνα με τις πρόσφατες εγκυκλίους και διατάξεις, λειτουργήσαμε με μειωμένο προσωπικό, για την αποφυγή συνωστισμού, είτε με την εκ περιτροπής εργασία, είτε με τηλεργασία, είτε με άδεια ειδικού σκοπού κ.τ.λ. Σε αυτήν την περίοδο υπήρξε σημαντική μείωση εσόδων, ενώ όσον αφορά τα έξοδα από αναβληθείσες εκδηλώσεις, αυτά θα μειωθούν κατά βάση από το φεστιβάλ Cosmopolis. Το διάστημα από αρχές Μαρτίου μέχρι τέλος Απριλίου είχαμε υστέρηση εσόδων περίπου 70.000 €».

Για εκδηλώσεις του Καλοκαιριού κι ειδικότερα για το Cosmopolis τόνισε: « Περιμένουμε να εξειδικευτούν και να οριστούν με σαφήνεια τα μέτρα που αφορούν τα φεστιβάλ και τις εκδηλώσεις. Εννοώ, αν τελικά απαγορευτούν όλα και ανεξάρτητα από το μέγεθος μαζικότητας (δεν είναι σαφές ακόμα), προφανώς δε θα γίνει καμία εκδήλωση.

Εδώ να πω το εξής. Επειδή αντιμετωπίσαμε ως νέα διοίκηση, με τη σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου το φεστιβάλ Cosmopolis με διαφορετική λογική και μεθοδολογία σε σχέση με ότι γινόταν έως σήμερα, προσλάβαμε έναν άνθρωπο με εμπειρία είκοσι και περισσότερων χρόνων στη διοργάνωση φεστιβάλ.

Έχει γίνει πολύ σοβαρή δουλειά και με αυστηρά επαγγελματική προσέγγιση το φεστιβάλ ανασχηματίστηκε, ανάλογα με τα ενδεχόμενα σενάρια που πιθανολογούσαμε για την πανδημία. Μέχρι στιγμής δύο φορές έχει αναθεωρηθεί, ούτως ώστε να είμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο. Οργανώθηκαν πολλές δράσεις διάρκειας 6 μηνών με κόστος που μέχρι τώρα στοίχιζαν στο δήμο οι 4 μέρες.

Αμέσως μόλις εμφανίστηκε το πρόβλημα του κορωνοϊού επιλέχτηκε εναλλακτικό νέο μοντέλο, υποστηρίζοντας εγχώριους καλλιτέχνες, εξοικονομώντας πάνω από 100.000 €. Ενώ ήδη χτίστηκε νέα εταιρική ταυτότητα του φεστιβάλ, δημιουργήθηκε νέα ιστοσελίδα με αυτονομία έκδοσης εισιτηρίων, χωρίς να δίνεται προμήθεια σε ενδιάμεσους τύπου Viva (περσινή προμήθεια πάνω από 1.500 €), δημιουργήθηκε τμήμα προβολής και υποστήριξης του φεστιβάλ πανελληνίως. Αρκεί να σας πω ότι ένα μόνο video, με εκτενή αναφορά της Καβάλας σε όλη την Ελλάδα, είχε απήχηση σε πάνω από 300.000 πολίτες. Εννοώ το βίντεο με τη διασκευή του τραγουδιού από το πάρκο στη Μυροβόλο».

Για τη διευκόλυνση στον ΤΑΡ, στο βαλβιδοστάσιο του δήλωσε: « Σε πρόσφατο Διοικητικό Συμβούλιο της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» αποφασίστηκε η σύναψη προσυμφώνου σύστασης δουλείας διόδου επί ακινήτου της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ», όπου ουσιαστικά παραχωρούμε μία λωρίδα – ένα δρόμο για να συνδεθεί ο αγωγός με ένα βαλβιδοστάσιο που έχει κατασκευαστεί σε όμορο οικόπεδο του αγόρασε η εταιρεία “Trans Adriatic Pipeline – T.A.P.” – Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου, με τιμή 2,20 € ανά τετραγωνικό μέτρο. Εμείς συμφωνήσαμε τιμή 2,40 € ανά τετραγωνικό μέτρο, χωρίς να προβούμε στην πώληση του ακινήτου, που σημαίνει ότι μπορούμε μετά το πέρας της σύμβασης να το χρησιμοποιήσουμε με άλλο τρόπο. Συνεπώς μας μένουν και τα χρήματα και το ακίνητο για μελλοντική αξιοποίηση, με σύμφωνη γνώμη ή με σχετική γνωμοδότηση του πληρεξούσιου δικηγόρου, όσον αφορά τη συμφωνηθείσα σύμβαση.

Περί του διαγωνισμού που θα γίνει το προσεχές διάστημα για το μάρκετινκ εξήγησε: «Το έργο «Σύστημα Μάρκετινγκ της πόλης της Καβάλας» εντάσσεσαι στη Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης του Δήμου Καβάλας», με χρηματοδότηση 205.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. 205.000,00€ επιχορηγούμενη100% από το Επιχειρησιακό Σχέδιο ΑΜΘ 2014-2020.

Το Σύστημα Marketing για την πόλη της Καβάλας επιδιώκει να αποτελέσει τη βάση και τον οδηγό για τη στρατηγική τοποθέτηση της πόλης της Καβάλας στον παγκόσμιο χάρτη και να τη βοηθήσει να καταστεί και να αναδειχθεί σε μεσογειακό ορόσημο τουριστικού, πολιτιστικού, ερευνητικού και επιχειρηματικού ενδιαφέροντος.

Συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει 3 δράσεις: Δράση 1: Σχέδιο Μάρκετινγκ. Το σχέδιο μάρκετινγκ θα ερευνήσει, εντοπίσει και αξιοποιήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που αποτελούν τα κύρια «συστατικά» της «μοναδικότητας» της πόλης της Καβάλας (ενδεικτικά: Πολιτισμός, Εκπαίδευση, Τουρισμός, Περιβάλλον, Επιχειρηματικότητα, κτλ.) και θα αποδώσει στο καθένα τον χαρακτήρα ενός «ιδιαίτερου αγαθού» (δηλ. θα αναπτύξει επιμέρους σχέδια μάρκετινγκ ανά τομέα). Δράση 2: Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας. Το τοπικό σύμφωνο ποιότητας (Τ.Σ.Π.) θα αποτελέσει τη βάση ανάπτυξης και εδραίωσης προδιαγραφών και κριτηρίων για τη διασφάλιση της ποιότητας στον τομέα των υπηρεσιών. Το Τ.Σ.Π. αρχικά θα επικεντρωθεί στον τομέα της γαστρονομίας και έπειτα θα επεκταθεί και σε άλλους τομείς υπηρεσιών. Δράση 3: Σχέδιο Branding Το σχέδιο branding θα έχει ως αντικείμενο τη «σηματοποίηση» της πόλης και της συνολικής διαφημιστικής εκστρατείας για το νέο προφίλ της.

Διαβάστε επίσης