Με τη χθεσινή απογευματινή βροχή σημειώθηκε υπερχείλιση σε φρεάτια σε διάφορα σημεία της πόλης. Η φωτογραφία από την οδό Κοραή, περιοχή Αγίου Παύλου. Εκτός από νερά στο δρόμο πολλά μωρομάντηλα! Συχνά η ΔΕΥΑΚ εντοπίζει τέτοια στο δίκτυο της αποχέτευσης. Στην προκειμένη περίπτωση τα μωρομάντηλα βρέθηκαν στο δίκτυο των ομβρίων.

*Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση η ΔΕΥΑΚ εργάστηκε το πρωί του Σαββάτου στο φρεάτιο βγάζοντας μεγάλη ποσότητα από μωρομάντηλα!

