Θέλουμε να εκφράσουμε τα συγχαρητήρια μας και να πούμε ένα Μεγάλο Ευχαριστώ, στους μαθητές του 5ου Γυμνασίου και τη Διευθύντρια τους κ. Χριστίνα Βαμβούρη.
Είχαν δηλώσει πως τα έσοδα του Πασχαλινού τους Bazaar θα τα προσέφεραν σε οικογένειες που έχουν ανάγκη και σε κάποιους συλλόγους της πόλης μας και το έκαναν πράξη. Ένα μέρος λοιπόν των εσόδων, όπως είχε ανακοινωθεί, δόθηκε και στο Σωματείο μας. Αυτά τα παιδιά αφιέρωσαν αυτές τις μέρες όλο τον ελεύθερο χρόνο τους ξεροσταλιάζοντας όρθια πάνω στους πάγκους τους, εθελοντικά, γιατί ήθελαν να προσφέρουν. Αυτό το γεγονός μας συγκίνησε αφάνταστα και μας έδωσε ελπίδα. Το ευχαριστώ σε όλους αυτούς τους μαθητές είναι πολύ λίγο μπροστά στην αγάπη και την ευαισθησία που έδειξαν έμπρακτα σε συνανθρώπους τους αλλά και στα άστεγα ζωάκια! Τους ευχόμαστε ολόψυχα να κρατήσουν αυτή τη στάση κσι χαρακτήρα, σε όλη τους τη ζωή και να γίνουν παράδειγμα για όλους τους νέους της ηλικίας τους και όχι μόνο! Μέσα από την καρδιά μας ένα Μεγάλο Ευχαριστώ!

