Dark Mode Light Mode
Έργο της ΔΕΥΑΚ και κυκλοφοριακές αλλαγές
Ο νέος δρόμος από τη Δράμα που θα αργήσει, το έργο που κινδυνεύει κι η κρουαζιέρα
Νέα κλήση στην Εθνική  Νέων Γυναικών για την Αποστολία Ζορμπαλά

Ο νέος δρόμος από τη Δράμα που θα αργήσει, το έργο που κινδυνεύει κι η κρουαζιέρα

Η συνάντηση των τοπικών φορέων με το κυβερνητικό κλιμάκιο ολοκληρώθηκε αργά το μεσημέρι της Παρασκευής (χθες). Το απόγευμα επακολούθησε κομματικού χαρακτήρα συζήτηση- συνάντηση στον ίδιο χώρο (Μ. Λέσχη). Σε αυτήν η προσέλευση ήταν πολύ μικρή, την ευθύνη της διαδικασίας εκτός του κ. Κοντογεώργη είχε και ο κ. Στ. Κονταδάκης.

Για το βασικό μέρος, δηλαδή τη συνάντηση των τοπικών φορέων με το κυβερνητικό κλιμάκιο, υπήρξαν ως τώρα τρία δελτία τύπου. Κανένα δεν είναι ολοκληρωμένο και πλήρες. Και στα τρία προβάλλονται κάποια καλά νέα μαζί με κάποιες διεκδικήσεις ή αιτήματα. Καλά και «μεγάλα» λόγια που έχουν τη σημασία τους αλλά δεν είναι είδηση. Θα επιχειρήσουμε να προσεγγίσουμε την υπόθεση πιο ολοκληρωμένα, δίνοντας σημασία (αυτή που πρέπει) και σε όσα είτε δεν μας τα υποσχέθηκαν, είτε δεν έχουν θετική εξέλιξη.

ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΡΟΥΤΣΗ: Ο Υπουργός Αθλητισμού πολύ συγκεκριμένα υποσχέθηκε χρηματοδότηση στο έργο αντικατάστασης του ταρτάν του «Ανθή Καραγιάννη», εγκατάστασης σύγχρονου συστήματος χρονομέτρησης στο κολυμβητήριο. Ώστε να μπορεί να φιλοξενεί και διεθνείς αγώνες. Και τα δύο έργα ήταν αναμενόμενα, χωρίς αυτό να μειώνει τη σημασία της οριστικής υπόσχεσης. Και τα δύο έργα πρέπει να έχουν ανάδοχο ως το τέλος του έτους.

ΑΚΤΗ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑΣ: Ο Δήμαρχος Καβάλας αναφέρθηκε στην εκκρεμότητα (μαζί με άλλες ίδιες). Μόνο που την ώρα της ομιλίας του είχε αποχωρήσει από την εκδήλωση ο εκπρόσωπος του Υπερταμείου. Άρα ούτε άκουσε, πολύ περισσότερο ούτε απάντησε ή σχολίασε.

ΦΡΑΓΜΑ ΜΑΡΜΑΡΑ: Ανακοινώθηκε η χρηματοδότηση της ολοκλήρωσης του όπως γνωρίζαμε. Αυτή η σημαντική εκκρεμότητα στον πρωτογενή τομέα στο Ν. Καβάλας πήρε το δρόμο για να αντιμετωπιστεί όπως πρέπει.

ΑΡΔΕΥΣΗ ΝΕΣΤΟΥ: Καμία υπόσχεση επιπλέον ποσοτήτων νερού. Ίσα ίσα που στη σύσκεψη παρουσιάστηκε πρόσφατο έγγραφο της ΔΕΗ που αναφέρει 40 εκ. κυβικά για την άρδευση της περιοχής. Υπάρχει μια φήμη και μια αόριστη δέσμευση για 70 εκ κυβικά αλλά στη σύσκεψη δεν έγινε καμία αναφορά.

ΔΡΟΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ- ΚΑΒΑΛΑΣ: Ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε σε κατασκευή της «αρθρωτά». Δηλαδή κομμάτι κομμάτι. Αυτό σημαίνει ότι όλος ο δρόμος δεν έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Όταν υπάρχουν τα χρήματα θα προχωρούν οι διαδικασίες. Ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε στην προτίμηση που δείχνει η Δράμα- πείθοντας και την κυβέρνηση- στο έργο του δρόμου Δράμα- Αμφίπολη αλλά και στο ότι το τμήμα του νέου δρόμου από τη Δράμα στην Καβάλα πρέπει να έχει μια άλλη χάραξη για το τμήμα Σταυρός Αμυγδαλεώνα- Άγιος Σίλας. Δηλαδή επέμενε να ζητά να κοπούν πεύκα ώστε ο δρόμος να περάσει από το περιαστικό δάσος.

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΝΕΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ: Ο κ. Ταχιάος ήταν πολύ συγκεκριμένος. Είπε ότι το έργο κινδυνεύει. Κάλεσε τους τοπικούς φορείς να βοηθήσουν να μην χαθεί η ευκαιρία. Κατά πάσα πιθανότητα εννοούσε την προσφυγή στη δικαιοσύνη από την εταιρία του Βιοτεχνικού Πάρκου.

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ: Ο εκπρόσωπος του Υπερταμείο αναφέρθηκε στον στόχο τα επαγγελματικά σκάφη να μεταφερθούν στο λιμάνι της Ιχθυόσκαλας και εντός του κεντρικού λιμένα να υπάρξουν κι άλλες πλωτές εξέδρες.

ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ: Πάλι ο εκπρόσωπος του Υπερταμείου αναφέρθηκε στην ιδιωτικοποίηση μέρους του κεντρικού λιμανιού. Στόχος είναι να υπάρχει προτιμητέος επενδυτής ως το τέλος του έτους. Έτσι ώστε την κρουαζιέρα στην Καβάλα να την αναλάβει αυτός. Το αργότερο τη σεζόν 2027.

*Ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Καβάλας Γιάννης Κελγιώργης κατά τη σύντομη τοποθέτηση του, απευθυνόμενος στον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ Θανάση Κοντογιώργη εξέφρασε την έκπληξη του όταν διαπίστωσε ότι από το κυβερνητικό επιτελείο απουσίαζε εκπρόσωπος του Υπουργείου Ανάπτυξης όταν μάλιστα η ημερίδα ήταν αφιερωμένη στην ανάπτυξη της περιφέρειας. Ζήτησε από τον Υφυπουργό να τον συνοδεύσει στην αγορά προκειμένου να διαπιστώσει την αγωνία των συναδέλφων του και να δει με τα μάτια του το πόσα κλειστά καταστήματα υπάρχουν στον κεντρικό ιστό της πόλης, στους πιο εμπορικούς δρόμους. Για άλλη μια φορά ο Γιάννης Κελγιώργης αποτύπωσε την πραγματικότητα και καταχειροκροτήθηκε.

*Ο κ. Ταχιάος είπε επίσης ότι η Κυβέρνηση σκοπεύει να ολοκληρώσει την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού εντός του έτους.

(Πηγή φωτογραφίας Δήμος Καβάλας)

Προηγούμενο άρθρο

Έργο της ΔΕΥΑΚ και κυκλοφοριακές αλλαγές

Επόμενο άρθρο

Νέα κλήση στην Εθνική  Νέων Γυναικών για την Αποστολία Ζορμπαλά