Dark Mode Light Mode

«Πρωινή», 2 Μαΐου 1970. Πριν 50 χρόνια

Την Πρωτομαγιά του 1970, πριν ακριβώς μισό αιώνα δηλαδή, η Ολυμπιακή Αεροπορία, δρομολογεί στη γραμμή Αθήνα –Καβάλα –Αθήνα, νέα αεροσκάφη, πιο σύγχρονα για την εποχή σε σύγκριση με τις …«αρχαίες» Ντακότες που εκτελούσαν τις πτήσεις μέχρι τότε, και η «Πρωινή» έχει την σχετική είδηση στην πρώτη σελίδα της, στην έκδοση της 2ας Μαΐου του 1970 με φωτογραφία και την παρακάτω λεζάντα:

«Η Ολυμπιακή Αεροπορία έκανε έναρξη από χθες των νέων αεροπορικών δρομολογίων της με τα νέα ιαπωνικής κατασκευής αεροσκάφη τύπου «NIHON YS-11A-200». Τα σύγχρονα και άνετα αυτά αεροσκάφη αντικαθιστούν όλα τα DC-3 Nτακότα συμφώνως προς τα καθιερωθέντα από χθες 1η Μαΐου δρομολόγια με ώρα αναχωρήσεως εκ των πρακτορείων Καβάλας την 12.20 και Δράμας την 11.45 και απογείωσιν την 13.35.

Το νέον αεροσκάφος προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Αμυγδαλεώνος μετά 55’ πτήση και εθαυμάσθη από τους παρακολούθησαντας την προσγείωση και απογείωσίν του ως και από τους αφιχθέντες 50 επιβάτες.

Τα νέα αυτά αεροσκάφη διαθέτουν 64 θέσεις επιβατών, πλήρες σύστημα κλιματισμού και ρυθμίσεως της εσωτερικής πιέσεως πετούν δε εις ύψος 20.000 ποδών ή 6.100 μέτρων αντί των 8.000 ποδών και 2.440 μέτρων των Dakota με ταχύτητα πλεύσεως 472 χιλιόμετρα την ώρα φέρουν δε δύο στροβιλοκινητήρας rolls-royce.

Το νέο αεροσκάφος κατά την χθεσινή πρώτη εξ Αμυγδαλαιώνος αναχώρησίν του παρέλαβε 48 επιβάτας.

Στη φωτογραφία μας το νέο αεροσκάφος στο αεροδρόμιο Αθηνών».

Προηγούμενο άρθρο

Κώστας Αντωνιάδης : Ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας για τα μέτρα υγιεινής και όλοι μαζί «μένουμε ασφαλείς»

Επόμενο άρθρο

Και το 2021 στην Ελλάδα το Norwegian Spirit - Για πρώτη φορά στο πρόγραμμα Καβάλα & Πάρος!