Η Τροχαία Καβάλας επέβαλε πρόστιμο 300 ευρώ με αφαίρεση διπλώματος σε αλλοδαπό οδηγό νταλίκας που ακολούθησε λάθος διαδρομή. Ενώ είχε προορισμό το Τελωνείο, μπήκε στην πόλη από την οδό Σαππαίων. Εγκλωβίστηκε στον Τίμιο Σταυρό. Για να κατέβει (από την Ελληνικής Δημοκρατίας), εφαρμόστηκαν κυκλοφοριακά μέτρα. Κι όταν έφθασε στον προορισμό του, αντιμετώπισε τις συνέπειες. «Έτσι μου έβγαλε το gps», δικαιολογήθηκε

