Στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ήταν το πρωί ο Νίκος Παναγιωτόπουλος, σε συνάντηση με τον Υπουργό. Η ανάρτηση του αναφέρει:
“Συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Μαργαρίτη Σχοινά, σήμερα το πρωί. Αντικείμενο συζήτησης ο καλύτερος συντονισμός της επικείμενης κρίσιμης σύσκεψης με φορείς του υπουργείου για τα τενάγη Φιλίππων”.

