Ένα σπουδαίο και γεμάτο προσφορά κεφάλαιο για τη δημόσια υγεία της Καβάλας έκλεισε και τυπικά πριν από λίγες ημέρες, με τη συνταξιοδότηση της διακεκριμένης παθολόγου Περσεφόνης (Φόνης) Παπαδοπούλου. Μετά από μια υποδειγματική σταδιοδρομία που ξεπέρασε τα 40 έτη, η γιατρός αποχαιρέτησε το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας καθώς ολοκληρώθηκαν και οι τελευταίες γραφειοκρατικές διαδικασίες της αποχώρησής της από το ΕΣΥ και το νοσηλευτικό ίδρυμα. Η κ. Παπαδοπούλου δεν υπήρξε απλώς μια επιστήμονας του ιατρικού κλάδου. Ήταν ένας άνθρωπος βαθιά συνδεδεμένος με την τοπική κοινωνία της Καβάλας. Ξεχώριζε για την επιστημονική της επάρκεια, τη συνέπεια και το υψηλό αίσθημα ευθύνης. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι οι πολίτες εξέφραζαν πολύ συχνά τις δημόσιες ευχαριστίες τους προς το πρόσωπό της.
Η μεγαλύτερη ίσως παρακαταθήκη της Περσεφόνης Παπαδοπούλου στην τοπική υγεία είναι η πρωτοβουλία της για τη φροντίδα των ογκολογικών ασθενών. Δική της έμπνευση και προσωπικό στοίχημα ήταν να ξεκινήσουν οι πρώτες χημειοθεραπείες στην Καβάλα. Δεν ήταν εύκολο. Δεν ήταν κάτι απλό. Το εγχείρημα πήρε σάρκα και οστά προ ετών στο Σανατόριο. Από εκείνο το πρώτο βήμα ξεκίνησε η δομή που λειτουργεί μέχρι και σήμερα, απαλλάσσοντας εκατοντάδες καρκινοπαθείς της περιοχής από την ταλαιπωρία και τα έξοδα των συνεχών μετακινήσεων προς τη Θεσσαλονίκη ή άλλα μεγάλα αστικά κέντρα.
Η «Πρωινή» εύχεται στην κ. Παπαδοπούλου καλή νέα ζωή στο νέο αυτό ξεκίνημα. Παρά την τυπική της αποχώρηση από την ενεργό δράση στο νοσοκομείο, είναι βέβαιο ότι οι κοινωνικές της ευαισθησίες, η αγάπη της για τον συνάνθρωπο και οι προσωπικές της προτεραιότητες θα παραμείνουν αναλλοίωτες.

