Dark Mode Light Mode

Β. Λεμονίδης: Το Σεπτέμβριο έρχονται τα δύσκολα για την αγορά

 

 

Προς το τέλος της οδεύει η εκπτωτική περίοδος του φετινού Αυγούστου και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας Βασίλης Λεμονίδης μας ενημέρωσε ότι αυξημένο είναι το τουριστικό ρεύμα που καταγράφεται από επισκέπτες των βαλκανικών χωρών. Υπάρχουν ημέρες που είναι θετικές για την αγοραστική κίνηση των καταστημάτων και κάποιες άλλες που είναι μέτριες. Βεβαίως, ο τελικός απολογισμός των εμπόρων θα γίνει με τη συμπλήρωση του Αυγούστου. Όσο αισιόδοξοι όμως κι αν είναι οι καταστηματάρχες, με το Σεπτέμβριο προ των πυλών και το πλήθος των επικείμενων πληρωμών προς τους προμηθευτές και προς τις φορολογικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες, μάλλον δύσκολη θα αποδειχθεί η ανταπόκρισή τους.

Επομένως, όσο ικανοποιητική κι αν ήταν η καταναλωτική κίνηση του καλοκαιριού και πάλι η χειμερινή περίοδος θα φτάσει δύσκολη για τους επαγγελματίες. Όπως παρατήρησε ο κ. Λεμονίδης, παρά τα όποια τοπικά προβλήματα της Καβάλας είναι γεγονός ότι στη διάρκεια των τελευταίων ετών καταγράφεται αυξημένη επισκεψιμότητα βαλκάνιων τουριστών, στοιχείο που τονώνει και την καβαλιώτικη αγορά. Το δε κύμα Τούρκων τουριστών που αναμένεται το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτέμβρη σαφώς και είναι ευπρόσδεκτο, διότι θα δώσει μια ακόμη οικονομική ανάσα στους τζίρους των καταστημάτων. Βεβαίως, μετά την εκδήλωση του πραξικοπήματος στο γειτονική Τουρκία είχε παρατηρηθεί μια μείωση της κίνησης που ίσως εξισορροπηθεί με τις φθινοπωρινές ελεύσεις. Αυξημένη κίνηση πάντως αναμένεται και από τη Βουλγαρία κατά το ίδιο διάστημα λόγω σημαντικών αργιών της γειτονικής χώρας.

Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα που στέλνουν στην αγορά τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα της Καβάλας, κατά βάσει για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος αλλά και για τα εμπορικά καταστήματα που θα συνεχίσουν να προσφέρουν τα είδη τους και μετά τη λήξη των εκπτώσεων. Ο Βασίλης Λεμονίδης επεσήμανε ότι η Καβάλα, οι φορείς και οι επαγγελματίες της πρέπει να προσαρμοστούν στα δεδομένα τα οποία έχουν παγιωθεί κατά τα τελευταία χρόνια, να τα διατηρήσουν και να προσπαθήσουν για την περαιτέρω αύξηση της επισκεψιμότητας. Οι τζίροι του θερινού τριμήνου για τα καταστήματα διόλου ευκαταφρόνητοι δεν είναι, αντιθέτως χρειάζονται στους επαγγελματίες προκειμένου να σταθούν συνεπείς στις οικονομικές τους υποχρεώσεις.

Προηγούμενο άρθρο

ΓΣΕ: Ξεκίνημα με στόχο την άνοδο

Επόμενο άρθρο

Αλεξία Βουλγαρίδου: «Δεν έχω απωθημένα, νιώθω γεμάτη»