• 17 Μαΐου 2024,

«Έτσι εννοούν την τουριστική και πολιτιστική προβολή;»

 «Έτσι εννοούν την τουριστική και πολιτιστική προβολή;»

Ο πρώην αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού και τουρισμού της περιφέρειας ΑΜΘ, Κώστας Παπακοσμάς, ανήρτησε στο διαδίκτυο ένα κείμενο με ερωτήματα, προς τον διάδοχό του, σημερινό αντιπεριφερειάρχη Μιχάλη Αμοιρίδη.

«Έτσι εννοούν την τουριστική και πολιτιστική προβολή, ρωτά ο Κώστας Παπακοσμάς, κάνοντας γνωστό ότι δεν υπάρχει πια στο διαδίκτυο, ειδικότερα στο facebook, η σελίδα της αντιπεριφέρειας τουρισμού που πρόβαλε όλη την περιφέρεια τα δύο τελευταία χρόνια. Ακόμη κι αν ήθελαν να την αναβαθμίσουν μπορούσαν να το κάνουνε όσο η σελίδα ήταν σε λειτουργία, συμπληρώνει ο Κ. Παπακοσμάς. Το αναλυτικό κείμενό του είναι το ακόλουθο:

 

Άγνωστο γιατί, δεν υπάρχει πια στο facebook η σελίδα της Αντιπεριφέρειας Πολιτισμού Τουρισμού που πρόβαλε την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης τα δύο τελευταία χρόνια. Τον Οκτώβριο του 2012 στην Ξάνθη ως Αντιπεριφέρεια Πολιτισμού Τουρισμού παρουσιάσαμε και θέσαμε σε χρήση σελίδα στο facebook με τίτλο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Στην σελίδα παρουσιάζονταν φωτογραφικό υλικό, πληροφορίες για ξενοδοχεία και καταλύματα, μουσεία, τα τοπικά προϊόντα όπως και δράσεις προβολής της Περιφέρειας ΑΜ-Θ. Είναι σημαντικό ότι είχε μεταφραστεί σε αγγλικά, γαλλικά, τούρκικα και ρωσικά με την αρωγή εργαζομένων στην Περιφέρεια στο πλαίσιο του προγράμματος της κοινωφελούς εργασίας.

Την ίδια εποχή υλοποιήσαμε και παρουσιάσαμε την Χάρτα των Πολιτιστικών Εκδηλώσεων της Περιφέρειας (πρόταση του τότε αντιπροέδρου της επιτροπής και σημερινού Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτρη Πέτροβιτς). Το Ημερολόγιο των Αγροτικών Γιορτών και Προιόντων στην Περιφέρεια και τον κατάλογο των Αδελφοποιημένων Πόλεων του Εξωτερικού με πόλεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Σήμερα περιμένω την απάντηση της διοίκησης και του αρμοδίου Αντιπεριφερειάρχη για την τύχη της δουλειάς εκείνης που έγινε χωρίς κόστος για την Περιφέρεια, εργάστηκε το στελεχιακό δυναμικό μόνιμο και έκτακτο αξιοποιώντας το υλικό της Περιφέρειας και των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων ενεργοποιώντας την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους φορείς του Πολιτισμού σε όλη την Περιφέρεια. Σήμερα πώς προβάλετε από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Περιφέρεια για την Τουριστική και Πολιτιστική της δράση;

ΥΓ. Η αναβάθμιση μπορούσε να γίνει με την σελίδα εν λειτουργία. Άλλωστε οι Φίλιπποι και η Μαρώνεια δεν αλλάζουν. Ίσως οι φωτογραφίες από τις πάμπολλες δράσεις των προηγούμενων χρόνων να ενοχλούσαν.

Απέφυγα οποιαδήποτε κριτική ακόμα και όταν η Περιφέρεια απουσίαζε από δράσεις στο εξωτερικό ή για την εμφάνιση της στην Θεσσαλονίκη. Ο τουρισμός είναι εθνική υπόθεση και χρειάζεται συνεργασία. Αυτό άλλωστε έκανα στη διάρκεια της θητείας μου.

 

Διαβάστε επίσης