• 18 Ιουνίου 2024,
cialis Online φαρμακείο Farmakeio Trikala με τις καλύτερες τιμές στην Ελλάδα. keybank login

Αδιάκοπα εργάστηκε το συνεργείο της ΔΕΥΑΚ

 Αδιάκοπα εργάστηκε το συνεργείο της ΔΕΥΑΚ

Δώδεκα περίπου εργαζόμενοι της ΔΕΥΑ Καβάλας εργάστηκαν κανονικά το απόγευμα της Παρασκευής και έως αργά το μεσημέρι του Σαββάτου για την επιδιόρθωση βλάβης, που άφησε χωρίς υδροδότηση μεγάλο μέρος της Κηπούπολης. Όλα άρχισαν ύστερα από συντήρηση πυροσβεστικών κρουνών. Το πρωί του Σαββάτου κι έπειτα από έλεγχο διαπιστώθηκε ότι υπήρχε βλάβη σε παλαιά βάνα. Η βλάβη επιδιορθώθηκε και η υδροδότηση αποκαταστάθηκε, κατόπιν ταλαιπωρίας αρκετών κατοίκων για χρονικό διάστημα περίπου 24 ωρών.

Ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης Χρήστος Τσοχαταρίδης, το πρωί της Δευτέρας ζήτησε συγνώμη από τους δημότες για την ταλαιπωρία και τη διακοπή της υδροδοτήσεως. Μας εξήγησε ότι μία βλάβη ενδέχεται να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους: είτε να έχει πάρει αέρα το δίκτυο, είτε να σημειώνεται διαρροή νερού, είτε να παρατηρείται φραγή σε κάποιο σημείο του δικτύου. Μία – μία αυτές οι περιπτώσεις θα έπρεπε να ελεγχθούν από το συνεργείο της ΔΕΥΑΚ προκειμένου να προκύψει το συμπέρασμα και να εντοπισθεί επακριβώς το πρόβλημα της σοβαρότατης βλάβης.

Ο κ. Τσοχαταρίδης μας εξήγησε επίσης ότι η Παρασκευή είναι μια συνηθισμένη ημέρα συντήρησης κι ελέγχου των δικτύων για τους εργαζομένους της δημοτικής επιχειρήσεως. Στη συγκεκριμένη συνοικία, το συνεργείο συντηρούσε τους πυροσβεστικούς κρουνούς. Μετά το πέρας της διαδικασίας και κατόπιν παρεμβάσεων εκ μέρους πολιτών οι εργαζόμενοι διαπίστωσαν ότι δεν είχε αποκατασταθεί πλήρως η υδροδότηση. Το συνεργείο συνέχισε τους ελέγχους όλων των πιθανών προβλημάτων κατά τη διάρκεια του Σαββάτου, έως ότου διαπιστώθηκε ότι για την ανωμαλία της υδροδοτήσεως ευθυνόταν μια παλιά βάνα της δεκαετίας του ’50, η οποία λόγω φθοράς έφραξε το δίκτυο. Η αιτία του προβλήματος εντοπίστηκε στις 4:00, αποκαταστάθηκε στις 8:00 και έως τις 9:00 η υδροδότηση αποκαταστάθηκε πλήρως στη συνοικία της Κηπουπόλεως.

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ υπογράμμισε ότι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης παγίως αποδεικνύουν ότι προτεραιότητά τους είναι η εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού. Ο κ. Τσοχαταρίδης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι υπήρξαν εργαζόμενοι που δούλεψαν επί 16 συνεχείς ώρες, ενώ η προσπάθεια αποκατάστασης της βλάβης ήταν μια οργανωμένη και συλλογική προσπάθεια όλων των τομέων της δημοτικής επιχείρησης. Κατόπιν της συγκεκριμένης βλάβης, σύμφωνα με την άποψη του κ. Τσοχαταρίδη, δικαιώνεται και η επιλογή της διοικήσεως για την αντικατάσταση του δικτύου στην περιοχή κάτι που τοποθετείται χρονικά εντός του 2014.

 

Διαβάστε επίσης