• 3 Μαΐου 2024,

Από τη Θασιακή Ένωση – Νέα διαμαρτυρία για τη νέα μείωση δρομολογίων

 Από τη Θασιακή Ένωση – Νέα διαμαρτυρία για τη νέα μείωση δρομολογίων

Ακόμη περαιτέρω μειώνονται τα δρομολόγια της υποβαθμισμένης πορθμειακής γραμμής Καβάλας – Πρίνου, τη στιγμή που στη διάρκεια της Κυριακής δεν εκτελείται κανένα δρομολόγιο, εξαιτίας του γεγονότος ότι για δύο μήνες λόγω ετήσιας επιθεωρήσεως θα παραμείνει ακινητοποιημένο το σκάφος «Παναγία Θάσου», ενώ τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο για την ίδια αιτία θα μείνει ακινητοποιημένο και το σκάφος «Θάσος 6».

Η Θασιακή Ένωση Καβάλας είχε ήδη διατυπώσει τη διαμαρτυρία της πριν καν ενημερωθεί για τη μείωση των τεσσάρων δρομολογίων σε δύο. Ο πρόεδρος της Θασικής Ένωσης Νίκος Τσιλιογιώργης θύμισε ότι κάθε χρόνο επαναλαμβάνονται παρόμοια γεγονότα γι’ αυτό κι εγκαίρως στάλθηκε η επιστολή διαμαρτυρίας στο αρμόδιο υπουργείο. Ακόλουθα οργανώθηκε σχετική σύσκεψη των φορέων στο νησί με τη βοήθεια του οικείου δήμου και προέκυψε ένα ψήφισμα, το οποίο με κάποιες τροποποιήσεις υιοθετήθηκε και από το δημοτικό συμβούλιο Καβάλας. Ωστόσο η πραγματικότητα παραμένει αναλλοίωτη. Δύο δρομολόγια πραγματοποιούνται μόνο σε καθημερινή βάση από την πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου, ενώ την Κυριακή κανείς δεν μπορεί να ταξιδέψει ακτοπλοϊκά από την πρωτεύουσα της περιφερειακής ενότητας προς το νησί.

Ο πρόεδρος της Θασιακής Ένωσης εκτιμά πως ο σύλλογος εξάντλησε τις δυνατότητές του και πλέον απαιτούνται πιο δραστικές κινητοποιήσεις. Είναι ενδεικτικό ότι στη διάρκεια της συσκέψεως που πραγματοποιήθηκε, οι εκπρόσωποι των δύο ναυτιλιακών εταιρειών απέφυγαν να ενημερώσουν για την επιπλέον περικοπή των δρομολογίων. Μάλιστα ο εκπρόσωπος της ΑΝΕΘ εμφανίστηκε πιο συνεργάσιμος, λαμβανομένου υπόψη ότι τα δύο δρομολόγια Καβάλας – Πρίνου εκτελούνται από τη συγκεκριμένη εταιρεία και όχι από τη ΝΕΚ.

Μπορεί και τα δρομολόγια Κεραμωτής – Λιμένα να έχουν μειωθεί κατά ένα, αλλά σταδιακά αποκόπτεται η Καβάλα από το νησί. Φαίνεται όμως ότι η αύξηση της τιμής των καυσίμων μειώνει τον αριθμό των οχημάτων που κατευθύνονται προς το λιμάνι της Κεραμωτής προκειμένου να περάσουν στη Θάσο. «Επειδή κινδυνεύουμε να καταντήσουμε γραφικοί, εκδίδοντας κάθε χρόνο την ίδια εποχή παραπλήσιες ανακοινώσεις διαμαρτυρίας και ψηφίσματα, πρεσβεύω ότι απαιτούνται δραστικότερες κινητοποιήσεις. Δε γνωρίζω τη φιλοσοφία των ναυτιλιακών εταιρειών, αλλά πιστεύω πως ένα μεμονωμένο δρομολόγιο δε δύναται να κριθεί παραγωγικό και κερδοφόρο. Το συμπέρασμα θα πρέπει να διεξαχθεί στο τέλος του έτους αναφορικά με το τζίρο της γραμμής», υπογράμμισε ο Νίκος Τσιλογιώργης.

 

=

 

Διαβάστε επίσης