To Δ.Σ. της Θασιακής Ένωσης Καβάλας διαμαρτύρεται έντονα για τη μη εκτέλεση των δρομολογίων των φέριμποτ στην πορθμειακή γραμμή Πρίνου – Καβάλας τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα, γεγονός που προκαλεί σοβαρότητα προβλήματα στους κατοίκους του κεντρικού και νότιου τμήματος της Θάσου, στους επαγγελματίες, και το Κέντρο Υγείας Πρίνου.
Το Δ.Σ. της Θ.Ε.Κ. καταγγέλει την τακτική των ναυτιλιακών εταιρειών που δεν υπολογίζουν την εξυπηρέτηση των κατοίκων της Θάσου και της Καβάλας, όπως θα έπρεπε σύμφωνα με το νόμο, αλλά αποσκοπεί μόνο τη αύξηση του κέρδους. Η τακτική των παραπάνω εταιρειών είναι ενδεικτική της έλλειψης εταιρικής ευθύνης και αγνωμοσύνης προς τους κατοίκους του νησιού μας και της πόλης της Καβάλας, οι οποίοι αποτελούν την κύρια πηγή των εσόδων τους, αφού είναι οι ουσιαστικοί χρήστες των πλοίων τους.
Καλούμε τους Βουλευτές, τις Αρχές, τα Κόμματα και τους Φορείς του τόπου μας να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες συνδράμοντας στην επίλυση του προβλήματος που έχει προκύψει. Τονίζουμε ότι όλα τα δρομολόγια θα πρέπει να εκτελούνται και την περίοδο που κάποιο από τα πλοία αποσύρεται για συντήρηση, είτε με την δρομολόγηση σκάφους της εταιρείας από τη γραμμή Λιμένα – Κεραμωτής, είτε με την κάλυψη των δρομολογίων από τις άλλες εταιρείες.
Η Θασιακή Ένωση Καβάλας θα συνεχίσει τον αγώνα για τη διατήρηση ικανού αριθμού δρομολογίων όλες τις ημέρες της εβδομάδας στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου που είναι ζωτικής σημασίας τόσο για την Καβάλα, την πρωτεύουσα του νομού, όσο και για τη Θάσο.