• 19 Μαΐου 2024,

Η έρευνα εξετάζει κι άλλα σενάρια

 Η έρευνα εξετάζει κι άλλα σενάρια

Η Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας διενεργεί την έρευνα για το περιστατικό της Παρασκευής στο 5ο Δημοτικό Σχολείο. Είναι ήδη γνωστό ότι σωλήνα νερού (σκουριασμένη, λένε όσοι την είδαν) χτύπησε στο κεφάλι μαθητή την ώρα που αυτός κινούνταν στην αυλή. Το περιστατικό έγινε όταν ακούστηκε το κουδούνι για το τέλος του διαλλείματος. Τα παιδιά επέστρεφαν μέσα στο σχολείο όταν ο άτυχος μαθητής τραυματίστηκε. Κλήθηκε ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο Νοσοκομείο. Στον μαθητή έγιναν ράμματα, προληπτικά έμεινε στο Νοσοκομείο το βράδυ της Παρασκευής απ’ όπου πήρε εξιτήριο το Σάββατο. Για την κατάσταση της υγείας του έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον η δήμαρχος, η οποία ήταν δίπλα του αμέσως μετά το περιστατικό.

Η έρευνα των αστυνομικών κινείται προς κάθε κατεύθυνση μιας και το αρχικό σενάριο «αδυνατίζει». Αμέσως μετά το περιστατικό έγινε γνωστό ότι το αντικείμενο που χτύπησε τον μαθητή έπεσε από την στέγη. Εκεί δούλευαν δύο εργάτες. Απασχολούνταν σε δημοτικό έργο ενίσχυσης της μόνωσης του σχολείου. Οι δύο εργάτες που συνελήφθησαν αλλά στη συνέχεια αφέθησαν ελεύθεροι, κατέθεσαν ότι δεν έχουν καμία σχέση με ότι έγινε. Υποστήριξαν ότι την ώρα του περιστατικού έβαφαν την μόνωση που είχαν τοποθετήσει. Επέμεναν ότι τέτοιο σωλήνα δεν χρησιμοποίησαν. Λένε ότι δεν είχαν λόγο να έχουν στη στέγη μαζί τους τέτοιο υλικό.

Οι αρχές που ασχολήθηκαν κι ασχολούνται με την υπόθεση φαίνεται (μετά την αυτοψία που έκαναν) να αποδέχονται την εξήγηση των εργατών. Για αυτό και ναι μεν δεν αποκλείουν το αντικείμενο να έπεσε από την στέγη, ψάχνουν κι άλλα ενδεχόμενα. Την ίδια στάση κρατούν και οι δημοτικές υπηρεσίες που επίσης έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την όλη υπόθεση. Εξετάζεται αν το αντικείμενο ήταν στη στέγη από προηγούμενες εργασίες και με τον αέρα έπεσε ή αν μεταξύ των παιδιών έγινε κάποιο αστείο ή παιχνίδι με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ένα από αυτά. Πάντως την ώρα του περιστατικού υπήρξαν γονείς που δήλωσαν στην αστυνομία ότι είδαν το αντικείμενο να πέφτει από την στέγη.

 

Διαβάστε επίσης