• 6 Μαΐου 2024,

Η Θάσος χρειάζεται υδροπτέρυγο – Δεν αποκλείεται να το αγοράσει η ΑΝΕΘ

 Η Θάσος χρειάζεται υδροπτέρυγο – Δεν αποκλείεται να το αγοράσει η ΑΝΕΘ

Στη ραδιοφωνική συχνότητα της ΠΡΩΙΝΗΣ το πρωί της Τετάρτης μίλησε ο δημοτικός σύμβουλος Θάσου Μιχάλης Ξώγνος, σχετικά με τα τουριστικά ζητήματα του νησιού αλλά και αναφορικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση που θα πρέπει να διευρυνθεί και με την εξυπηρέτηση του κοινού μέσω δρομολόγησης υδροπτέρυγου.

Ο κ. Ξώγνος μιλώντας ως πολίτης, σημείωσε ότι θα επιθυμούσε σε 24ωρη βάση το νησί να εξυπηρετείται από ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Αλλά με την ιδιότητα του μικρομετόχου της ΑΝΕΘ και εκτιμώντας τόσο τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας όσο και τα στοιχεία της έτερης ναυτιλιακής εταιρείας, αποφάνθηκε ότι δυστυχώς δε δύναται να εξασφαλισθεί η πύκνωση των δρομολογίων. Οι μέτοχοι της ΑΝΕΘ στη διάρκεια των τελευταίων ετών της κρίσης όχι μόνο δεν έχουν αποκομίσει κέρδη, αλλά αντιθέτως αναγκάστηκαν να συνεισφέρουν επιπλέον και στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

Το τελευταίο βραδινό δρομολόγιο της παρούσας περιόδου αναχωρεί από το νησί στις 8:00 το βράδυ κι άρα η πορθμειακή σύνδεση Λιμένα – Κεραμωτής είναι ικανοποιητικότατη. Το πρόβλημα του επιβατικού κοινού εστιάζεται στη σύνδεση Πρίνου – Καβάλας. Ο κ. Ξώγνος αναφέρθηκε στην πρόσφατη απόρριψη της προτάσεως ιδιώτη από το ΣΑΣ για τη δρομολόγηση υδροπτέρυγου, ξεκαθαρίζοντας ότι το σφάλμα ανήκει στον επιχειρηματία. Θα μπορούσε να ζητήσει τη δρομολόγηση ενός νεότερου κατασκευαστικά σκάφους προκειμένου να εξασφαλίσει την αδειοδότηση του συμβουλίου.

Σαφώς και το επιβατικό κοινό επιζητά επιτακτικά τη δρομολόγηση ενός υδροπτέρυγου, που θα βοηθήσει σημαντικά στις μετακινήσεις. Γι’ αυτό και η ΑΝΕΘ εξετάζει εδώ κι ένα περίπου χρόνο την ανεύρεση κι απόκτηση ενός υδροπτέρυγου. Δεν αποκλείεται το ενδιαφέρον του ιδιώτη να επιτάχυνε τους ρυθμούς προγραμματισμού της ΑΝΕΘ για τη δρομολόγηση του υδροπτέρυγου. Υπενθυμίζεται ότι μεγαλομέτοχος της ΑΝΕΘ είναι ο κ. Χαριτόπουλος, επί των ημερών του οποίου βελτιώθηκαν οι οικονομικοί δείκτες της εταιρείας, ενώ η φετινή αύξηση της τουριστικής κίνησης από και προς το νησί δεν αποκλείει και την εξασφάλιση ελάχιστου μερίσματος για τους μετόχους, ύστερα από την παρέλευση επτά περίπου δύσκολων ετών.

 

 

Διαβάστε επίσης