• 4 Μαΐου 2024,

Ο δήμος Νέστου διεκδικεί το λιμάνι Κεραμωτής κι αλλάζει όδευση του ΤΑΡ

 Ο δήμος Νέστου διεκδικεί το λιμάνι Κεραμωτής κι αλλάζει όδευση του ΤΑΡ

Το λιμάνι της Κεραμωτής που διεκδικεί ο Δήμος Νέστου ήταν το θέμα της συναντήσεως που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στην Αθήνα. Ο Δήμαρχος Σάββας Μιχαηλίδης και ο βουλευτής Γιάννης Πασχαλίδης συζήτησαν το θέμα με τον διευθυντή του γραφείου του Υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη. Η διεκδίκηση του δήμου Νέστου είναι απολύτως εμπεριστατωμένη και βασίζεται σε νομικώς δομημένα επιχειρήματα. Η διοίκηση του δήμου πρεσβεύει ότι θα πρέπει θα διαφοροποιηθεί η αρχική σύμβαση του 2003 την οποία είχαν συνυπογράψει οι υπουργοί οικονομικών και ναυτιλίας. Αμέριστη είναι η συμπαράσταση των βουλευτών Γιάννη Πασχαλίδη και Νίκου Παναγιωτόπουλου στο αίτημα της δημοτικής αρχής.

Ο Σάββας Μιχαηλίδης μας εξήγησε ότι η χρήση της χερσαίας ζώνης του λιμανιού της Κεραμωτής έχει παραχωρηθεί βάσει ΚΥΑ και κατόπιν συμβάσεως του 2003 κι όχι από συστάσεως του οργανισμού λιμένος, οπότε και θα αποτελούσε περιουσιακό του στοιχείο. Ωστόσο, ο νόμος 4852 δίνει τη δυνατότητα ιδρύσεως δημοτικού λιμενικού ταμείου, έτσι το δημοτικό συμβούλιο Νέστου έλαβε απόφαση προκειμένου να διεκδικήσει την τροποποίηση της συμβάσεως επ’ ωφελεία της τοπικής κοινωνίας. Ο Δήμαρχος γνωρίζει ότι παρόμοια αιτήματα εξετάζονται με ανοικτό χρονοδιάγραμμα κι έτσι αποφεύγει να προβλέψει τον ακριβή χρόνο του αποτελέσματος.

Ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης με χθεσινές δηλώσεις του στο ραδιόφωνο της ΠΡΩΙΝΗΣ επανέλαβε ότι άλλαξε την όδευση του αγωγού ΤΑΡ στην επαρχία Νέστου. Σχετική διαβεβαίωσε έλαβε ο κ. Μιχαηλίδης από τους εκπροσώπους της κατασκευάστριας ότι η νέα όδευση θα είναι εκείνη ακριβώς που πρότεινε η δημοτική αρχή. Η διαφοροποίηση εξασφαλίσθηκε με επιμονή και βασίστηκε σε λογικά επιχειρήματα, κατόπιν ταξιδιού στην Αθήνα και συναντήσεως με τα υπεύθυνα στελέχη της εταιρείας. Η αντιπρόταση του δήμου Νέστου είχε κατατεθεί αρκετό καιρό πριν και ωρίμασε ύστερα από τον κύκλο των επαφών.

Η αρχική προτεινόμενη όδευσε έθιγε σε έκταση περίπου 15 χιλιομέτρων πάρα πολλά αγροτεμάχια και καλλιεργήσιμες εκτάσεις, ενώ η διαφοροποιημένη όδευση δε θα θίξει ούτε ένα μέτρο παραγωγικής γης αφού θα περάσει από ζώνη έργων αναδασμού.

 

 

Διαβάστε επίσης