Ο Κωστής Σιμιτσής σημειώνει: «Η άποψη Λιόγκα για LNG χρήζει συζητήσεως»

 Ο Κωστής Σιμιτσής σημειώνει: «Η άποψη Λιόγκα για LNG χρήζει συζητήσεως»

Με ένα κείμενο του που δημοσιεύθηκε στον τοπικό τύπο και φέρει τον τίτλο «Εκτός τόπου και χρόνου», ο δημοτικός σύμβουλος Βασίλης Λιόγκας σχολιάζει στην προτεινόμενη από τη ΔΕΠΑ επένδυση του υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG, χρησιμοποιώντας αυστηρή γλώσσα για όσους τάσσονται ενάντιοι, χαρακτηρίζοντας την αντίθεσή τους ως θορυβώδης, απολίτικη και ρηχή.
Ο κ. Λιόγκας αναφέρει επίσης τα πλεονεκτήματα της δημιουργίας μιας ενεργειακής πύλης στην περιοχή μας, τις χρηματοοικονομικές και κοινωνικές ωφέλειες μιας επένδυσης άνω των 250 εκατομμυρίων ευρώ, για την ευρύτερη περιοχή της Καβάλας, ενώ καταλήγει σημειώνοντας: «Αν ο μονόλογος που ακούγεται μονότονα χρόνια τώρα από αυθαίρετα ανακηρυχθέντες οικολόγους αφήνει περιθώρια για διάλογο, θα επανέλθω και σε τεχνικά ζητήματα που τίθενται εκ του πονηρού για να εκμεταλλευτούν την ημιμάθεια και την άγνοια».
Έχοντας εκφράσει ήδη την αρνητική άποψή του για την προτεινόμενη επένδυση, ο δήμαρχος Καβάλας Κωστής Σιμιτσής κλήθηκε να σχολιάσει ραδιοφωνικά τις θέσεις του Βασίλη Λιόγκα και επ’ αυτών παρατήρησε: «Θέτει όντως κάποια σοβαρά ζητήματα τα οποία και πρέπει να συζητήσουμε. Προσωπικά με παραξενεύει το γεγονός της ακραίας τοποθέτησης αρκετών ατόμων κατά τη διάρκεια των συναντήσεων μας, αφού σύμφωνα με τα λεγόμενά τους ο τουρισμός είναι ο αποκλειστικός αναπτυξιακός μοχλός της Καβάλας.
Πάντοτε συνήθιζα να δηλώνω αντίθετος στη μονομέρεια, ή στη “μονοκαλλιέργεια”. Υποστηρίζω πως εάν υποστεί ζημιά το ένα και μοναδικό “προϊόν” που καλλιεργείται σε ένα τόπο, τότε ελοχεύει ο κίνδυνος μιας τεράστιας καταστροφής. Κάτι άλλωστε που συνέβη ήδη στην Καβάλα κατά το παρελθόν με την καπνική της ιστορία.
Στο επιχειρησιακό σχέδιο του δήμου Καβάλας αναφέρεται πως ο τουρισμός δεν είναι ο μοναδικός αναπτυξιακός πυλώνας, άρα πρέπει να αναζητήσουμε κι άλλους τρόπους ανάπτυξης. Ενδεχομένως το φυσικό αέριο να είναι ένας εναλλακτικός τρόπος.
Η άποψη επομένως και τα γραφόμενα του κ. Λιόγκα χρήζουν προσοχής και συζήτησης. Ειδικά από τη στιγμή που κάνει λόγο για χαμηλή επικινδυνότητα του σταθμού, για ανταποδοτικά οφέλη και για θέσεις εργασίας».

Διαβάστε επίσης