Την ικανοποίηση του εκφράζει το σωματείο των εργαζομένων στον Δήμο Παγγαίου. Μέσω απόφασης “προσωρινής διαταγής” παραμένουν στη δουλειά τους 13 εργαζόμενοι του προγράμματος 55+.
Η υπόθεση θα δικαστεί τον Νοέμβρη για τα ασφαλιστικά μέτρα. Σε εκκρεμότητα και η αγωγή. Οι 13 εργαζόμενοι καλύπτουν ανάγκες του Δήμου, πλέον όλα τα έξοδα (μισθοί και ασφαλιστικές εισφορές) θα καλύπτονται από τον Δήμο Παγγαίου. Την υπόθεση χειρίστηκε με επιτυχία νομικά η δικηγόρος του Δήμου Παγγαίου κ. Κ. Ίτσκου.

