Dark Mode Light Mode

500 επιβάτες ταξίδεψαν με το Blue Star Paros

Το πρώτο του Καλοκαιρινό δρομολόγιο εκτέλεσε σήμερα το απόγευμα από το λιμάνι της Καβάλας το πλοίο Blue Star Paros.

Θα εξυπηρετεί τη γραμμή ως το τέλος του μήνα. Τότε θα αντικατασταθεί από το Διαγόρας. Το Paros αναχώρησε σήμερα από την Καβάλα με 500 επιβάτες και 150 ΙΧ.

Προηγούμενο άρθρο

Ο Σύλλογος Γονέων του Δημοτικού Σχολείου Κεχροκάμπου τίμησε πατέρες και παππούδες

Επόμενο άρθρο

13 εργαζόμενοι του προγράμματος 55+ παραμένουν στις θέσεις τους στον Δήμο Παγγαίου