Το πρώτο του Καλοκαιρινό δρομολόγιο εκτέλεσε σήμερα το απόγευμα από το λιμάνι της Καβάλας το πλοίο Blue Star Paros.
Θα εξυπηρετεί τη γραμμή ως το τέλος του μήνα. Τότε θα αντικατασταθεί από το Διαγόρας. Το Paros αναχώρησε σήμερα από την Καβάλα με 500 επιβάτες και 150 ΙΧ.

