Μια όμορφη πρωτοβουλία, γεμάτη αγάπη και εκτίμηση προς τους πατέρες και τους παππούδες του χωριού, ανέλαβε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Κεχροκάμπου με αφορμή την Ημέρα του Πατέρα.
Σε συνεργασία με τους μαθητές του σχολείου, ο Σύλλογος αποφάσισε να τιμήσει τους «στύλους» της οικογένειας, προσφέροντάς τους ένα αναμνηστικό σημειωματάριο συνοδευόμενο από στυλό, ως ένα συμβολικό δώρο για να καταγράφουν τις σκέψεις, τις αναμνήσεις και τις καθημερινές τους υποχρεώσεις. Παράλληλα, οι μαθητές εξέφρασαν την αγάπη και την ευγνωμοσύνη τους αφιερώνοντας στους πατέρες και τους παππούδες ένα σύντομο ποιητικό μήνυμα, ευχόμενοι σε όλους χρόνια πολλά και εκφράζοντας τις θερμότερες ευχές τους για υγεία, δύναμη και οικογενειακή ευτυχία.

