Dark Mode Light Mode

5 Καβαλιώτικες εταιρίες στην πολύ γνωστή έκθεση τροφίμων «Anuga»

Μέχρι και αύριο Τετάρτη συνεχίζεται στην Κολωνία της Γερμανίας μια μεγάλη διεθνής έκθεση τροφίμων, η φημισμένη έκθεση Anuga (Ανούγκα). Σε αυτήν βρίσκονται 7.500 εκθέτες από περισσότερες από 100 χώρες. Η παρουσία εταιριών της Καβάλας είναι ισχυρή κι αυτήν την φορά. 5 εταιρίες μετέχουν στην έκθεση προβάλλοντας στις διεθνείς αγορές τα προϊόντα τους, έμφαση φυσικά δίδεται στις αγορές της Ευρώπης. Οι εταιρίες που συμμετέχουν είναι: ΒΙΚΡΕ, Royal (αδελφοί Τσατσούλη), Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Καβάλας, Χρυσανθίδης και Γιάννης Θωμαϊδης (παραδοσιακά γλυκά από τη Νέα Καρβάλη).

Η συγκεκριμένη έκθεση είναι ίσως η μεγαλύτερη της Ευρώπης κι από τις μεγαλύτερες του κόσμου. Το Σάββατο 5 Οκτώβρη την επισκέφθηκε ο Υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Θόδωρος Καράογλου, ο οποίος βρέθηκε σε πολλά ελληνικά περίπτερα. Δημοσιεύουμε τη σχετική φωτογραφία από το περίπτερο της εταιρίας του Άγγελου και του Αλέξη Τσατσούλη. Στη φωτογραφία μαζί με τον υπουργό και τους αδελφούς Τσατσούλη και ο νέος πρόεδρος της Εγνατίας Οδού κ. Γιώργος Κωνσταντώπουλος. Ήταν στην έκθεση με την ιδιότητα του προέδρου του ΣΒΕΕ.

Τις εντυπώσεις «κλέβει» το μεγάλο, λευκό και σύγχρονο περίπτερο της ΒΙΚΡΕ (φωτογραφία). Σε αυτό προβάλλονται τα προϊόντα της εταιρίας, η έδρα της οποίας είναι στα Αμισιανά. Η ΒΙΚΡΕ προβάλλει τα ελληνικά φαγητά με έμφαση στο προϊόν που έτσι κι αλλιώς διακρίνεται. Τον παραδοσιακό γύρο της Βόρειας Ελλάδας. Η εταιρία Χρυσανθίδης δίνει προτεραιότητα στην προβολή των κουραμπιέδων. Στη διάρκεια της έκθεσης δίδεται η ευκαιρία επαφών με εταιρίες του εξωτερικού, επίτευξης συμφωνιών κτλ. Οι περισσότερες από τις Καβαλιώτικες εταιρίες συμμετέχουν στην έκθεση κάθε φορά που αυτή πραγματοποιείται.

Το σχετικό δελτίο τύπου του Υπουργού Μακεδονίας Θράκης κ. Καράογλου αναφέρει για τη συμμετοχή του στην έκθεση: “Κεντρικός σκοπός μας”, όπως εξηγεί ο κ. Καράογλου, “είναι να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια των βορειοελλαδικών επιχειρήσεων μέσα από την υπογραφή εμπορικών συμφωνιών που θα τους επιτρέψουν να χτίσουν στέρεες γέφυρες συνεργασίας με το εξωτερικό, διεκδικώντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά.

Θέλουμε το brand name “Μακεδονία” και τα ποιοτικά παραδοσιακά προϊόντα που παράγονται στον τόπο μας να βρεθούν στα ράφια των εμπορικών καταστημάτων όλου του κόσμου, βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο την αύξηση της παραγωγής, αλλά και την τόνωση του πρωτογενούς τομέα”.

 

Προηγούμενο άρθρο

Θανάσης Φιλόσογλου- Δέσποινα Σταυρίδου στην κεντρική επιτροπή της ΟΝΝΕΔ

Επόμενο άρθρο

Τρίτη φορά ο Μάκης Δημητριάδης στη διοίκηση της ΓΣΕΒΕΕ