Dark Mode Light Mode

Αυξάνονται τα προβλήματα των αγροτών: Και περονόσπορος!

Ομάδα αγροτών από το χερσαίο τμήμα του Νομού Καβάλας έκανε διαμαρτυρία χθες στην πόλη μας, θυμίζοντας ότι τα προβλήματα τους δεν έχουν ακόμη λυθεί. Κι ενώ ο καιρός περνά, νέα εμφανίζονται. Όπως αυτό του περονόσπορου, σε σταφυλοκαλλιέργειες.

Η ομάδα των αγροτών συγκεντρώθηκε στην πλατεία Καπνεργάτη. Βρέθηκε στο γραφείο του ΕΛΓΑ Καβάλας όπου διαμαρτυρήθηκε έντονα. Στη συνέχεια οι αγρότες κινήθηκαν στο Διοικητήριο κι είχαν συνάντηση με τον Θόδωρο Μαρκόπουλο. «Υπογράφω κι εγώ το έγγραφο με τα αιτήματα σας» σχολίασε ο κ. Αντιπεριφερειάρχης. Επί του βασικού ζητήματος, την αποζημίωση για τα πλημμυρισμένα Τενάγη, η αναμονή συνεχίζεται. Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ψάχνει χρήματα για αποζημιώσεις τύπου Daniel αλλά δύο μήνες τώρα δεν τα έχει βρει. Αρχές Ιουλίου θα επισκεφθούν το Υπουργείο για αυτόν τον λόγο Τοψίδης και Μαρκόπουλος. Για το θέμα είναι σε διαρκή επικοινωνία με το Υπουργείο και οι βουλευτές του Νομού.

Προηγούμενο άρθρο

Τρεις μαθητές από τις Κρηνίδες σε επίσκεψη προσφοράς στην Παιδόπολη

Επόμενο άρθρο

ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026