Από τη Δευτέρα 22 Ιουνίου εργάζονται σε ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας ακόμη 40 εποχιακοί εργαζόμενοι. Επιλογή με διαδικασία ΑΣΕΠ. Απασχόληση για διάστημα 8 μηνών. Είχε προηγηθεί το πρώτο γκρουπ 19 ίδιων εργαζόμενων.
Κατόπιν τούτου ο Δήμος Καβάλας ολοκλήρωσε τις Καλοκαιρινές του προσλήψεις για την καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό (ανταποδοτικές υπηρεσίες). Όπως είπε χθες ο αντιδήμαρχος Χρήστος Τσιτσιλικάκης, το δεύτερο γκρουπ εποχιακών βοήθησε για να λυθούν προβλήματα στην αποκομιδή των απορριμμάτων στο Παληό και στην τακτική καθαριότητα των παραλιών.

