Στη συνεδρίαση της την Πέμπτη 25 Ιουνίου η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Καβάλας αποφάσισε ομόφωνα για την κατάθεση πρότασης έργου αναβάθμισης και ενεργειακής αναβάθμισης του κλειστού γυμναστηρίου της Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου». Τα χρήματα είναι συμφωνημένα. Υπό την έννοια ότι υπάρχει υπόσχεση αποδοχής της πρότασης.
Η Επιτροπή για το έργο αποφάσισε: « Η εν λόγω πράξη θα ενταχθεί και θα χρηματοδοτεί στο πλαίσιο του ανωτέρω Άξονα Προτεραιότητας του ΤΠΑ του Υπουργείου Εσωτερικών με το ποσό των 9.000.000,00€ και με το ποσό των 450.000,00€ από πόρους του Δήμου Καβάλας. Η προτεινόμενη πράξη αφορά: Σε επεμβάσεις στον φέροντα οργανισμό. Στην κατασκευή νέων κερκίδων. Στη δημιουργία νέων χώρων. Σε επεμβάσεις στους υφιστάμενους χώρους. Στην πρόσβαση στις κερκίδες. Στην κατασκευή νέων θεωρείων Μ.Μ.Ε.». Επιπλέον αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση του κτηρίου και περιλαμβάνει όλες τις απαιτούμενες παρεμβάσεις για τη μετάβαση του κτιρίου στην ενεργειακή Κατηγορία Α. Συγκεκριμένα: «Βελτίωση Ενεργειακής Απόδοσης: Δραστική μείωση της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας και περιορισμός του λειτουργικού κόστους μέσω του εκσυγχρονισμού των Η/Μ συστημάτων.
Αναβάθμιση Συνθηκών Άνεσης & Υγιεινής: Διασφάλιση ιδανικών συνθηκών εσωτερικού μικροκλίματος (θερμοκρασία, υγρασία, ποιότητα αέρα) για τους χρήστες και το προσωπικό, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα αθλητικών εγκαταστάσεων με την εγκατάσταση του συστήματος κλιματισμού όπως και την ανακαίνιση στους χώρους των αποδυτηρίων.Προστασία Φέροντος Οργανισμού: Αποκατάσταση και ενίσχυση στο μεταλλικό σκελετό του κτιρίου. Ολοκληρωμένη προστασία χρηστών, προσωπικού και κτιριακών υποδομών έναντι ηλεκτροπληξίας (λόγω διαρροής ρεύματος) και κεραυνικών πληγμάτων, μέσω σύγχρονων συστημάτων γείωσης και αντικεραυνικής προστασίας. Αποκατάσταση δυσλειτουργιών του ΗΜ εξοπλισμού καθώς και του λειτουργικού εξοπλισμού ασθενών ρευμάτων».

