Σε ποινή φυλάκισης 14 μηνών με αναγνώριση ελαφρυντικού κι ως εκ τούτου 3ετη αναστολή, καταδικάστηκε προχθές στο Μονομελές συνταξιούχος. Κάτοικος Δήμου Παγγαίου.
Προ έτους σταμάτησε το αυτοκίνητο του στην άκρη του δρόμου, στην Ελευθερούπολη. Κοιμόνταν εντός. Περαστικοί κάλεσαν την Αστυνομία. Στον έλεγχο που του έγινε αντιστάθηκε, αντέδρασε. Ακόμη κι όταν στο σημείο έφθασε ομάδα της ΟΠΚΕ. Για να αποφύγει μάλιστα τον έλεγχο δάγκωσε στο χέρι έναν αστυνομικό! Κατά την απολογία του ζήτησε συγνώμη. Απέδωσε την αντίδραση του σε πάθηση που αντιμετωπίζει, εξ αιτίας της οποίας λαμβάνει ειδική φαρμακευτική αγωγή. Κρίθηκε ένοχος σε όλες τις κατηγορίες, απείθεια- εξύβριση κατά συρροή- βία κατά υπαλλήλων και πρόκληση απλής σωματικής βλάβης. Αν δεν του αναγνωρίζονταν ελαφρυντικό κινδύνευε η ποινή να είναι χωρίς αναστολή.

