Dark Mode Light Mode

Λιμάνι με γερανό: Οργανώνεται κι άλλο των Ελευθερών

Συζητήθηκε και συζητιέται στην Καβάλα και στη Νέα Πέραμο η σημαντική εξέλιξη και αλλαγή στο λιμάνι των Ελευθερών. Μεταφέρθηκε για να εξυπηρετήσει τη λειτουργία του, μεγάλος αυτοκινούμενος γερανός ξηράς. Πρώτη φορά στο συγκεκριμένο λιμάνι. Το πλοίο που τον μετέφερε έφθασε την Κυριακή κι η εκφόρτωση αναμένονταν να ολοκληρωθεί χθες.

Το λιμάνι των Ελευθερών ναι μεν ανήκει στον ΟΛΚ αλλά λειτουργεί υπό συνθήκες που κάποιος θα τις έλεγε και ιδιωτικές. Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας οργανώνεται ακόμη καλύτερα. Αν και η κίνηση σε γενικές γραμμές δεν είναι ιδιαίτερη. Σημαντικό είναι κάτι άλλο. Ο ανταγωνισμός που δημιουργείται ανάμεσα στο λιμάνι των Ελευθερών και στο «Φίλιππος Β’». Αυτός ήταν άλλωστε λόγος που ο υπό παραχωρησιούχος του «Φίλιππος Β’» είχε στείλει εξώδικο στον ΟΛΚ. Με τον γερανό που ενισχύει τη λειτουργία του λιμανιού των Ελευθερών, αυτές οι ενστάσεις ίσως επανέλθουν. Ενισχυμένες φυσικά.

Προηγούμενο άρθρο

Αρνήθηκε τον έλεγχο, δάγκωσε αστυνομικό!

Επόμενο άρθρο

Προς το παρόν η οδός Ύδρας δεν γίνεται πεζόδρομος