Αθωώθηκαν στη συνεδρίαση του Τριμελούς Καβάλας σήμερα, ο πρώην διοικητής του Νοσοκομείου Ντίνος Κλειτσιώτης και ο γιατρός του Νοσοκομείου Χαράλαμπος (Χάρης)Τριανταφυλλίδης. Ο πρώτος κατηγορούνταν για παράβαση καθήκοντος, ο δεύτερος για ηθική αυτουργία σε παράβαση καθήκοντος. Μάρτυρας στη δίκη κατέθεσε ο πρώην διοικητής της 4ης ΥΠΕ κ. Τσαλικάκης. Συνήγορος υπεράσπισης του κ. Τριανταφυλλίδη ήταν ο κ. Γ. Μίγγος, του κ. Κλειτσιώτη η κ. Ν. Κλειτσιώτη. Η υπόθεση δικάστηκε μετά από τρεις αναβολές.

