Συνεχίζεται από την κυβέρνηση και δυνάμεις της λεγόμενης τοπικής διοίκησης, καθώς και από το σύνολο των πολιτικών δυνάμεων που τάσσονται με τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, η πολιτική του ξεπουλήματος στο μεγάλο κεφάλαιο της Εγνατίας, όλων των μεγάλων δρόμων και των βασικών συγκοινωνιακών υποδομών. Η κατασκευή διοδίων, ο σταθμός πάνω από την Καβάλα, είναι απλώς ένα μέρος αυτής της πολιτικής, το ίδιο όπως και τα λεγόμενα αναλογικά διόδια.
Τα σούρτα-φέρτα των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν καμία σχέση με αντίσταση, απλώς σαν πραματευτές του παλιού καιρού, για να προχωρήσει η β΄ φάση του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας που το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε πρόσφατα, πλασάρουν τα συμφέροντα των επενδυτικών σχημάτων που προεπιλέχτηκαν.
Αλλά και της δημοτικής αρχής οι κινήσεις, ιδιαίτερα η συνεδρίαση του Δ. Συμβουλίου στον “τόπο του εγκλήματος”, δεν είναι τίποτε περισσότερο από εντυπωσιασμός και επικοινωνιακή τακτική, αφού είναι δεδομένο ότι οι δήθεν «απέναντι», κυβέρνηση, Εγνατία Α.Ε. και μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, δεν θα κάνουν πίσω μόνο και μόνον επειδή κάποια κανάλια του κέντρου θα δείξουν τη εν λόγω συνεδρίαση. Άλλωστε τα κανάλια αυτά τα ελέγχουν οι μεγαλοκατασκευστές των δρόμων, καθώς και οι ενδιαφερόμενοι για τη διαχείριση τους. Αν υπήρχε μία στο εκατομμύριο να τους βλάψουν οι δράσεις εντυπωσιασμού, η κινητοποίηση δεν θα “έβγαινε” με τίποτε στο γυαλί, ούτε στα πιο ψηλά γράμματα.
Εξ άλλου όλοι τους, διοικήσεις Δήμου, Περιφέρειας και λοιπών φορέων και άλλες παρατάξεις δίνουν «γη και νερό» για τα συμφέροντα αυτών των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, δέχονται και υποστηρίζουν την ιδιωτικοποίηση-αρπαγή της Εγνατίας και τον ιδιωτικό θησαυρισμό στις πλάτες του λαού με τα διόδια, όπως και να τα ονομάσουν.
Τα διόδια, όπως και η ίδια η Εγνατία, κατασκευάζονται μέσα στο “αισθητικό δάσος” και μάλιστα στο ΕΣΚΗ ΚΑΠΟΎ, που είναι ιδιοκτησία του Δήμου, χωρίς προηγουμένως να έχει γίνει, αν μη τι άλλο, η απαραίτητη άρση της αναδάσωσης. Όταν πρόκειται όμως για λαϊκές ανάγκες, όπως για κατοικία, για σχολεία, για ελευθέρους χώρους, εκεί οι περιβαλλοντικές ευαισθησίες, η προστασία του δάσους και οι τύποι και οι διαδικασίες περισσεύουν. Η Εγνατία Α.Ε. κάνει ό,τι θέλει μέσα στον πυρήνα του “αισθητικού δάσους”, την στιγμή που διώκονται και ταλαιπωρούνται πρόσφυγες καπνεργάτες και άλλοι εργαζόμενοι που έκτισαν και κατοικούν σχεδόν από το 1923 στα όρια της πόλης με το δάσος αυτό. Μάλιστα ο νέος σταθμός διοδίων και οι συνοδές εγκαταστάσεις κατασκευάζονται σε μπάζωμα δίπλα στην Εγνατία, την στιγμή που τα πρανή έχουν άλλο προορισμό και στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να τύχουν ιδιαίτερης φροντίδας.
Ως Λαϊκή Συσπείρωση θα συνεχίσουμε το δρόμο της ενημέρωσης και της προσπάθειας κινητοποίησης των εργαζομένων της Καβάλας, με πλαίσιο αιτημάτων που θα είναι «καρφί στο μάτι» των κυβερνήσεων και των επιχειρηματικών ομίλων των οποίων τα συμφέροντα υπηρετούνται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από κυβέρνηση, κόμματα, τοπική διοίκηση.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ – ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
→ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
→ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΧΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ
→ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
→ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ