Από συμπολίτη (τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση κάθε αρμοδίου) λάβαμε την ακόλουθη επιστολή διαμαρτυρίας:
«Καλημέρα, σας στέλνω τον εκκαθαριστικό λογαριασμό μου με περίοδο κατανάλωσης από 29/4/2021 έως 24/9/2021. Δηλαδή περίοδο 5 μηνών αντί για 4 που θα έπρεπε να είχε γίνει η καταμέτρηση.
Όπως καταλαβαίνετε η περίοδος είναι θερινή, ήταν και ο καύσωνας. Επομένως ένας επιπλέον μήνας του κανονικού είχε ως αποτέλεσμα περισσότερη κατανάλωση και χρέωση με 1,6 και 1,8 ευρώ ανά κυβικό αντί 0,7 ευρώ. Διότι αυξάνονται τα κυβικά μέτρα.
Όπως άλλωστε φαίνεται και στον λογαριασμό, στην ανάλυση της χρέωσης. Διαμαρτυρήθηκα τηλεφωνικά και γραπτά μέσω e-mail στην υπηρεσία εξηγώντας τους ότι δεν ευθύνομαι εγώ για την δική τους καθυστερημένη καταμέτρηση (ένας μήνας) και φυσικά κακώς χρεώθηκα κυβικά πέραν του 4μηνου (και με υπέρογκο τιμολόγιο) ζητώντας να μεταφερθούν τα επιπλέον κυβικά στον επόμενο λογαριασμό τετράμηνου κανονικά.
Δεν υπήρξε φυσικά αλλαγή και λόγω του χρόνου που πήρε η όλη επικοινωνία καθυστέρησα την πληρωμή του λογαριασμού των 215 ευρώ. Με αποτέλεσμα ο επόμενος έναντι λογαριασμός να εκδοθεί με πρόστιμο 17,84 ευρώ. Ήμαρτον !!! Η ΔΕΥΑ Καβάλας θέλει συνεπείς καταναλωτές κι εμείς που είμαστε συνεπείς μας κάνει ασυνεπείς λόγω της δικής της ασυνέπειας.
Αν δεν υπήρχε αύξηση τιμολογίου ανάλογα με την κατανάλωση του αριθμού των κυβικών σαφώς και δεν θα υπήρχε διαφορά και πρόβλημα. Όταν όμως η καταμέτρηση γίνεται καθυστερημένα και μετά το πέρας της θερινής περιόδου, γιατί να μην υποθέσω ότι γίνεται εκ του πονηρού;
Φαντάζομαι πως αυτό συνέβη και σε άλλους καταναλωτές που ίσως απέδωσαν την αύξηση του λογαριασμού στην κατανάλωση λόγω του καύσωνα. Χωρίς να προσέξουν την επιπλέον διάρκεια κατανάλωσης (5 μήνες)».
*Η πιο πάνω καταγγελία αφορά μονοκατοικία στη συνοικία των Ποταμουδίων