• 6 Μαΐου 2024,

Δηλώσεις της Αναστασίας Ιωσηφίδου για τη χάραξη της γραμμής του τρένου και τα Λασπόλουτρα

 Δηλώσεις της Αναστασίας Ιωσηφίδου για τη χάραξη της γραμμής του τρένου και τα Λασπόλουτρα

Η συνέντευξη που παραχώρησε το πρωί της Τρίτης στο ραδιόφωνο της Πρωινής η Αναστασία Ιωσηφίδου είχε δύο διαφορετικά θέματα.

Τις εξελίξεις στο έργο της Σιδηροδρομικής Σύνδεσης του νέου λιμανιού με τους Τοξότες και τη λειτουργία των Λασπόλουτρων στην προσεχή Καλοκαιρινή περίοδο. Για τα Λασπόλουτρά, θέμα που γνωρίζει καλά καθώς χειρίστηκε το εκτελούμενο έργο την εποχή που ήταν πρόεδρος στη Δημωφέλεια , η κ. Ιωσηφίδου ισχυρίστηκε ότι αυτά πρέπει να λειτουργήσουν το Καλοκαίρι.

Ειδικότερα σημείωσε τα εξής:

«Ο διαγωνισμός για το έργο εκσυγχρονισμού και ανακαίνισης των εγκαταστάσεων άργησε. Άργησε ένα ωριμάσει, άργησε να γίνει και να εγκατασταθεί ο ανάδοχος. Από τότε που εγκαταστάθηκε και εκτελείται το έργο, θα έλεγα ότι τα πράγματα πηγαίνουν καλά.

Στο ενδεχόμενο τα Λασπόλουτρα φέτος να μην λειτουργήσουν λόγω του έργου, υπάρχει αντίδραση από την τοπική κοινωνία αλλά και από την αγορά της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων. Από την αγορά και τους επαγγελματίες των Κρηνίδων ειδικότερα.

Ευχή μου είναι να βρεθεί η χρυσή τομή και να λειτουργήσουν τα Λασπόλουτρα. Τουλάχιστον να λειτουργήσει ο πηλός για να μπορούν να επισκέπτονται το χώρο οι πολίτες και να κάνουν τις λεγόμενες λούσεις».

Η Αναστασία Ιωσηφίδου παρακολουθεί στενά τα της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νέου λιμανιού με τους Τοξότες. Έχει άποψη για τα αιτήματα του εργοστασίου να ενισχυθούν τα μέτρα ασφαλείας. Ή ακόμη καλύτερα να αλλάξει η πορεία της σιδηροδρομικής γραμμής στο δυτικό της άκρο.

Εξηγώντας τι έχει προηγηθεί, είπε μιλώντας την Πρωινή, ότι η διαδικασία που ακολουθεί το υπουργείο είναι γρήγορη. Fast track. Προκειμένου να υπάρχει ανάδοχος στο έργο ως το Δεκέμβριο του 2024 και να μην χαθούν τα χρήματα που προς το παρόν είναι εξασφαλισμένα.

Στη συνέχεια η Αναστασία η Ιωσηφίδου σημείωσε: «Περί του θέματος δύο είναι τα ζητήματα που προκύπτουν. Είναι απαραίτητη  η σιδηροδρομική γραμμή; Απαντώ ότι ναι, είναι απαραίτητη και είναι μεγάλη ανάγκη το έργο να γίνει.

Το δεύτερο ζήτημα αφορά το αν χρειάζονται αλλαγές στη χάραξη. Αν χρειάζονται τότε πρέπει να γίνουν. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι δύσκολο. Ταυτόχρονα δεν θα πρέπει να κινδυνεύσει ούτε το έργο, ούτε η χρηματοδότησή του».

Διαβάστε επίσης