Επιχειρηματική αποστολή Σουηδών επαγγελματιών στην Καβάλα

 Επιχειρηματική αποστολή Σουηδών επαγγελματιών στην Καβάλα

Μετά από απόφαση που δεν ήταν ομόφωνη της Περιφερειακής Επιτροπής ΑΜΘ οριστικοποιήθηκε η φιλοξενία επιχειρηματιών από τη Σουηδία. Θα γίνει αρχές Ιουνίου. Κι όπως προκύπτει από την εισήγηση αφορά την Καβάλα:

«Στο πλαίσιο μιας καλά οργανωμένης φιλοξενίας, μέσα σε 4 ημέρες (τρεις διανυκτερεύσεις), 8 Σουηδοί επαγγελματίες θα επισκεφτούν εγκαταστάσεις επιχειρήσεων, θα συναντηθούν και θα συνομιλήσουν με Έλληνες επιχειρηματίες και φορείς του αγροδιατροφικού τομέα, θα γνωρίσουν και θα γευτούν από κοντά τα προϊόντα των εταιρειών που θα συμμετάσχουν στη δράση και θα αποκτήσουν ιδία άποψη για τις δυνατότητες ανάπτυξης εμπορικών σχέσεων.

Ταυτόχρονα, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη σημασία που δίδεται από τους Σουηδούς καταναλωτές στο σχήμα «πρώτα πληροφορούμαι, μετά δοκιμάζω, μετά συγκρίνω και μετά αγοράζω», οι επαγγελματίες των τροφίμων στην Σουηδία που θα συμμετάσχουν στη δράση, μέσω της γνωριμίας τους με τις ελληνικές επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους, θα αποτελέσουν ένα σημαντικό συνδετικό κρίκο μεταξύ των ελληνικών προϊόντων και του κλάδου της λιανικής.

Για τις επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού τομέα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, οι επισκέψεις αγοραστών στην έδρα τους, είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την εξωστρέφεια τους και την προοπτική των εξαγωγών τους, καθώς παρέχουν τη δυνατότητα γνωστοποίησης της ποιότητας και δυναμικής της παραγωγής τους στους φιλοξενούμενους επιχειρηματικούς επισκέπτες, φυσικής προβολής των προϊόντων στους συμμετέχοντες και επί τόπου δημιουργίας εμπορικών σχέσεων και συνεργασιών, με σκοπό την αύξηση των εξαγωγών και πωλήσεων των προϊόντων τους.

Παράλληλα, η διοργάνωση αποτελεί σημαντική εκπαιδευτική ευκαιρία για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις, καθώς καθιστά εφικτή τη βαθύτερη κατανόηση της λειτουργίας της Σκανδιναβικής αγοράς τροφίμων, μέσω της εμπειρίας που θα αποκτηθεί από τη συνάντηση με αντιπροσωπευτικούς εκπροσώπους της, τη δυνατότητα εκτίμησης συγκεκριμένων δικτύων τοποθέτησης προϊόντων και της επαφής με τους πλέον κατάλληλους παράγοντες της αγοράς, που θα έχει ως αποτέλεσμα την ενημέρωση, δικτύωση και πληροφόρηση για τα δεδομένα των συγκεκριμένων».

Διαβάστε επίσης